مجلس اروپا مرکز غربالگری کرونا شد

به گزارش مالزی ارزان، این روزها جای نمایندگان کت و شلوار پوش را پزشکان و پرستاران سفیدپوش و ماسک زده گرفته اند تا ساختمان مجلس اروپا در استراسبورگ فرانسه با ظرفیت انجام روزانه 2 هزار آزمایش به مرکز غربالگری ویروس کرونا بدل گردد.

مجلس اروپا مرکز غربالگری کرونا شد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

دیوید ساسولی، رئیس ایتالیایی مجلس اروپا، اوایل ماه آوریل گذشته پیشنهاد کرد که با تعطیلی جلسات ماهانه مجلس، ساختمان عظیم استراسبورگ در اختیار برنامه مبارزه با شیوع ویروس کرونا گذاشته گردد. با اجرایی شدن این پیشنهاد، ساختمان مجلس اروپا از روز دوشنبه و در نخستین روز تجربه کاربری جدید خود، شاهد انجام 15 آزمایش تشخیص ویروس کرونا بود.

به نقل از شبکه خبری یورونیوز، مراجعه نمایندگان اغلب یا به توصیه پزشکان عمومی و بر اساس مشاهده علائم مشکوک به بیماری کووید-19 و یا به دلیل این که طی هفته گذشته حداقل 15 دقیقه با افراد مبتلا به ویروس کرونا و یا ناقل آن بدون رعایت هرگونه فاصله ایمنی و پوشش محافظتی در تماس بوده اند، به این مرکز معرفی می شوند.

افراد با دردست داشتن توصیه نامه پزشک و مشخص قرار قبلی از پای پرچم های 27 کشور عضو اتحادیه اروپا می گذرند و اجازه ورود به ساختمان مجلس را پیدا می نمایند. سپس ظرف چند دقیقه آزمایش می دهند و می فرایند. نتیجه آزمایش آنها ظرف 24 ساعت برای پزشک عمومی آنها ارسال می گردد.

اما اگر مراجعه نماینده ای دارای علائم عمومی بیماری کووید-19 از جمله تب و سرفه باشد از همان شروع از سایرین جدا می گردد و پس از انجام آزمایش در اختیار پزشکان متخصص و بخش مراقبت های ویژه قرار می گیرد.

مجلس اروپا همچنین آشپزخانه خود را نیز برای تهیه روزانه 500 وعده غذای گرم و پذیرایی از مراجعه نمایندگان نیازمند فعال نموده است. همچنین افراد می توانند در صورت لزوم از خودروهای سواری و ون های مخصوص حمل نمایندگان برای بازگشت به منزل یا مراجعه به مراکز درمانی استفاده نمایند.

ساختمان مجلس اروپا در استراسبورگ تا سرانجام ماه ژوئیه همچنان به عنوان مرکز غربالگری کرونا فعال خواهد بود. پیش بینی می گردد نخستین جلسه نمایندگان اروپا در ماه سپتامبر آینده برگزار گردد.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 214

به "مجلس اروپا مرکز غربالگری کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس اروپا مرکز غربالگری کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید