اینفوگرافیک ، واکسیناسیون در کدام کشورها اجباری است؟

به گزارش مالزی ارزان، کشورهای اروپایی اخیرا پیشرفت سریعی در معرفی انواع واکسن ویروس کووید ـ 19 به منظور واکسیناسیون اجباری داشته اند. در این بین واکسیناسیون اجباری در بعضی از کشورهای آمریکای لاتین و آسیا نیز وجود دارد.

اینفوگرافیک ، واکسیناسیون در کدام کشورها اجباری است؟

به گزارش خبرنگاران، قانون تازه اتریش که همه بزرگسالان را موظف می نماید در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند، هفته گذشته در میان بحث و جدلها به مرحله اجرا عایدی، در حالی که کشور همسایه آلمان در حال آنالیز اقدام مشابهی است. در همین حال، جوامع سالخورده ایتالیا، یونان و چک برای واکسن های اجباری در میان گروه های سنی در معرض خطر انتخاب شدند. این افراد به عنوان افراد بالای 60 سال در یونان و جمهوری چک و افراد بالای 50 سال در ایتالیا تعریف می شوند.

همانطور که نقشه نشان می دهد، الزام به واکسینه شدن در برابر ویروس کووید ـ 19 برای همه بزرگسالان در تاجیکستان، ترکمنستان و شهر واتیکان نیز وجود دارد، که اولین کشورهایی بودند که این دستورات را اعلام کردند.

اندونزی و میکرونزی بعداً و بعلاوه اکوادور که واکسیناسیون کرونا را برای افراد بالای پنج سال الزامی کردند. در کاستاریکا، افراد زیر سن قانونی واجد شرایط هستند که واکسن کرونا برای آنها اجباری است.

در غیر این صورت، واکسیناسیون های اجباری برای کارکنان مراقبت های بهداشتی یا بعضی از مشاغل دیگر که به سطح بالایی از تماس انسانی احتیاج دارند، وجود دارد. بعضی از کشورها نیز تصمیم می گیرند دستوری صادر ننمایند، اما مقررات سختگیرانه ای را در خصوص افراد واکسینه نشده وضع می نمایند.

بیشتر بخوانید:

اینفوگرافیک | آمار فرایند نزولی محبوبیت بایدن

اینفوگرافیک | رتبه بندی قویترین ارتش های دنیا

اینفوگرافیک | خاتمه رشد طبیعی جمعیت در دنیا

منبع: statista

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1237

به "اینفوگرافیک ، واکسیناسیون در کدام کشورها اجباری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفوگرافیک ، واکسیناسیون در کدام کشورها اجباری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید