سونی از اسپیکر پشت گردنی SRS، NS7 با فناوری دالبی اتموس رونمایی کرد

به گزارش مالزی ارزان، شرکت سونی امروز از جدیدترین مدل اسپیکر پشت گردنی بی سیم خود با نام SRS NS7 رونمایی نموده است. این اولین اسپیکر پشت گردنی بی سیم در دنیا است که از فناوری دالبی اتموس بهره می برد. اسپیکر SRS NS7 سونی به فرستنده بلوتوثی WLA NS7 وصل می گردد و در تلویزیون های سونی مدل براویا XR می تواند صدا را با فناوری دالبی اتموس به اسپیکر منتقل کند.

سونی از اسپیکر پشت گردنی SRS، NS7 با فناوری دالبی اتموس رونمایی کرد

با استفاده از اپلیکیشن 360 Spatial Sound Personalizer، شما قادر خواهید بود که با گرفتن عکس از گوش های خود و ارسال آن به سیستم صدای دریافتی را مطابق با شکل گوش های خود بهینه سازی کنید. اسپیکر SRS NS7 با متصل شدن به تلویزیون های براویا XR می تواند تجربه تازهی از صدا را برای شما به ارمغان بیاورد و تأخیر صدا را به حداقل برساند تا صدا و تصویر به صورت کاملا دقیق با یکدیگر مطابقت داشته باشند.

شما فقط در تلویزیون های براویا XR سونی چنین حسی را تجربه خواهید کرد و دیگر مدل های سونی از این قابلیت استفاده نمی نمایند. اسپیکر SRS NS7 سونی علاوه بر متصل شدن به تلویزیون، امکان اتصال به گوشی های هوشمند و هر گجت مجهز بلوتوث را دارد. میکروفون این اسپیکر امکان برقراری تماس شما را هم فراهم می نماید. از دیگر ویژگی های جالب این اسپیکر می توان به قابلیت اتصال هم زمان به دو دستگاه اشاره نمود که می توانید به اسم مثال هم زمان به رایانه ی شخصی و تلفن هوشمند خود متصل شوید.

محصول تازه شرکت سونی گواهی ضدآب IPX4 دارد و با روکش پارچه ای و بند گردن انعطاف پذیر خود تجربه لذت بخشی از شنیدن را به شما می دهد. درباره عمر باتری هم سونی اعلام نموده با یک بار شارژ کامل، تا 12 ساعت می توان از این اسپیکر گردنی استفاده کرد. بعلاوه پس از ده دقیقه شارژ تا یک ساعت می توانید از آن بهره ببرید.

قیمت اسپیکر SRS NS7 سونی، 300 دلار و فرستنده بلوتوثی آن 60 دلار مشخص شده است. پیش فروش این محصول از امروز شروع شده و از تاریخ 27 اکتبر(5 آبان ماه) هم وارد بازار جهانی گجت ها خواهد شد. باید دید که شرکت سونی می تواند رضایت کاربران و علاقمندان خود با عرضه این اسپیکر جلب کند یا خیر.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1031

به "سونی از اسپیکر پشت گردنی SRS، NS7 با فناوری دالبی اتموس رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی از اسپیکر پشت گردنی SRS، NS7 با فناوری دالبی اتموس رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید