مهدی: طی چند روز آینده تاریخ بازی استقلال و طرفدار را اعلام می کنیم

به گزارش مالزی ارزان، مسئول برگزاری سازمان لیگ گفت: در نظر داریم طی یکی 2 روز آینده تاریخ ملاقات استقلال و طرفدار را اعلام کنیم.

مهدی: طی چند روز آینده تاریخ بازی استقلال و طرفدار را اعلام می کنیم

خبرنگاران - ملاقات تیم های استقلال و طرفدار در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر به علت ابتلای کرونای بازیکنان آبی پوش، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص لغو ملاقات استقلال و طرفدار گفت: اصلا از این تغییرات متوالی رضایت نداریم. این مشکل ناگهانی و قبل از مسابقه جام حذفی پیش آمد. بلافاصله سازمان لیگ برای اطمینان از سلامتی اعضای استقلال، پزشکان متخصص را برای آن ها تدارک دیده است. بازیکنان استقلال در قرنطینه به سر می بردند و در خانه هایشان هستند. برنامه این است که در بازه ای که تیم ملی بازی دارد، ملاقات استقلال و طرفدار را برگزار کنیم. دلمان نمی خواهد به باشگاه ها هزینه یا خسارتی وارد کنیم.

طی یکی 2 روز آینده، تاریخ تازه برگزاری بازی استقلال و طرفدار را اعلام خواهیم کرد. باید فرصت استراحت این 2 تیم را در نظر بگیریم. احتمالا این بازی بین تاریخ 12 یا 23 بهمن برگزار می گردد. هنگام حضور فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، ادامه مسابقات جام حذفی را برگزار می کنیم.

بیشتر بخوانید

  • فجرسپاسی یک - نساجی مازندران یک/ فرار از شکست الهامی مقابل کلانتری در دقیقه 93
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1181

به "مهدی: طی چند روز آینده تاریخ بازی استقلال و طرفدار را اعلام می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: طی چند روز آینده تاریخ بازی استقلال و طرفدار را اعلام می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید