نجات پسر بچه گمشده از سیستم فاضلاب پس از هشت روز

به گزارش مالزی ارزان، پلیس آلمان پسر بچه 8 ساله ای که دارای معلولیت بود را هشت روز پس از ناپدیدشدن، در سیستم فاضلاب شهر اولدنبورگ پیدا کرد و نجات داد.

نجات پسر بچه گمشده از سیستم فاضلاب پس از هشت روز

به گزارش خبرآنلاین، پلیس اولدنبورگ آلمان روز سه شنبه در بیانیه ای گفت: این پسربچه که هنگام پیدا شدن کاملاً برهنه بود، آسیب خارجی جدی ندیده، اما به شدت دچار افت دمای مرکزی بدن و کم آبی شده بود.

به گفته پلیس، این پسر که جو نام دارد، در 17 ژوئن ناپدید شد و درنهایت روز شنبه در یک چاه در فاصله حدود 290 متری جایی که گمان می رود وارد سیستم فاضلاب شده است، پیدا شد.

پلیس بر این باور است که جو هنگام بازی، داخل چاه افتاد و دیگر نتوانست از آن خارج گردد. پلیس در حال حاضر هرگونه سهل انگاری شخص ثالث را رد نموده است.

ربات هایی که پس از نجات جو برای جستجوی سیستم فاضلاب مورد استفاده قرار گرفتند، سیستم فاضلاب را از محل زندگی کودک تا جایی که او پیدا شد جستجو کردند و چندین تکه از لباس او را در لوله چاه پیدا کردند.

پلیس گفت هیچ مدرکی دال بر خروج جو از سیستم فاضلاب در طول هشت روزی که ناپدید شده بود، نداشته است. آن ها گفتند که نتوانسته اند از این پسر با جزئیات بازپرسی نمایند، زیرا او بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1289

به "نجات پسر بچه گمشده از سیستم فاضلاب پس از هشت روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات پسر بچه گمشده از سیستم فاضلاب پس از هشت روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید