نوه دار شدن امین حیایی و پدر شدن دارا حیایی صحت دارد؟

به گزارش مالزی ارزان، این دسته از رسانه ها با این تصاویر عجیب شایعه نوه دار شدن امین حیایی و پدر شدن دارا حیایی را منتشر نموده اند. اما در واقع هر دو تصویر مربوط به بچه ها طرفداران دارا حیایی و امین حیایی هستند.

نوه دار شدن امین حیایی و پدر شدن دارا حیایی صحت دارد؟

خبرنگاران | روز های گذشته بود که بعضی رسانه ها و سایت های داخلی، شایعه پدر شدن دارا حیایی و نوه دار شدن امین حیایی را مطرح کردند. اما آنالیز ها نشان می دهد که این ادعا کذب است و بر پایه و اساس های عجیب مطرح شده است.

به گزارش خبرنگاران ، این دسته از رسانه ها دو تصویر جداگانه از یک کودک در آغوش دارا حیایی و امین حیایی منتشر نموده اند و بر پایه آن شایعه پدر شدن دارا حیایی و امین حیایی را منتشر نموده اند. اما در واقع هر دو تصویر مربوط به بچه ها طرفداران دارا حیایی و امین حیایی هستند.

شایعات در خصوص پدر شدن دارا حیاییِ 25 ساله در شرایطی منتشر شده که او هنوز مجرد است و ازدواج ننموده است.

البته این اولین باری نیست که شایعاتی در خصوص ازدواج و پدر شدن دارا حیایی مطرح می گردد. پیش از این و در تیرماه واردیبهشت ماه امسال نیز شایعه ازدواج او مطرح شده بود که پس از آن از سوی بعضی رسانه ها تکذیب شد. اما دارا حیایی به آن ها واکنشی نشان نداد.

بیوگرافی دارا حیایی

دارا حیایی متولد 11 شهریور 1376 و فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی است. پدرش امین حیایی، مادرش مونا بانکی پور و مادربزرگش فرزانه داوری (مادر مونا بانکی پور) همگی بازیگر بوده اند.

او 6 ساله بود که در سریال مسافر پردردسر و سپس در سریال امین و مینا نقش آفرینی کرد. مدتی به عنوان مدل در بیلبورد های تبلیغاتی حضور یافت. دوره های بازیگری را در موسسه بازیگری پدرش گذراند.

وی سال 1395 در فیلم سینمایی شعله ور ساخته حمید نعمت الله مقابل دوربین رفت.

دارا حیایی در مجموعه تلویزیونی از سرنوشت نیز نقش هاشم را بر عهده داشت و با ایفای این نقش توانست به معروفیت چشمگیری دست پیدا کند.

منبع: فرادید
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1338

به "نوه دار شدن امین حیایی و پدر شدن دارا حیایی صحت دارد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "نوه دار شدن امین حیایی و پدر شدن دارا حیایی صحت دارد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوه دار شدن امین حیایی و پدر شدن دارا حیایی صحت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید