همکاری هواپیمایی اتحاد با برند جیمی چو

به گزارش مالزی ارزان، هواپیمایی اتحاد با برند جیمی چو همکاری می کند

شرکت حمل و نقل هوایی ملی امارات متحده عربی هواپیمایی اتحاد، تعهد خود را به دنیای مُد با اعلام همکاری با برند لوکس جیمی چو، توسعه داد. اتحاد که خط هوایی رسمی هفته مد نیویورک نیز است، با برگزاری رویداد هایی در فرودگاه بین المللی جان اف. کندی (JFK) و شهر نیویورک، بیستمین سال تاسیس این برند طراحی را جشن گرفت. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از این همکاری بدانیم.

همکاری هواپیمایی اتحاد با برند جیمی چو

به عنوان بخشی از این جشن ها، این شرکت هوایی از ابوظبی به صورت مشترک رویداد VIP جیمی چو را برگزار کرد. این مراسم در کمپین بیستمین سالگرد این برند میزبانی شد. پاتریم پیِرس، مسئول بخش اسپانسرینگ گفت: جیمی چو مفتخر است تا در خدمت جامعه مسافران پرواز های لوکس باشد، بنابراین همکاری این برند شاخص با اتحاد که هر دو اهداف یکسانی را دنبال می کنند، بسیار به جاست. ارائه دهنده بالاترین سطح از شکوه، پیچیدگی و راحتی است.

پیِرس در ادامه می گوید: هدف نهایی ما تبدیل شدن به خط هوایی منتخب از طریق جامعه جهانی مد و فشن است و همکاری ما با جیمی چو در قالب مشارکت در هفته های مُد، به خصوص در هفته مد نیویورک، تجلی پیدا می کند.

در کنار خدمه پرواز این شرکت، لژی به عنوان مرکز مهمان نوازی مختص اتحاد فعالیت می کند که تصاویری از کمپین یونیفرم های این خطوط هوایی، تهیه شده از طریق نورمن جین روی، را در معرض دید خواهد گذاشت.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1163

به "همکاری هواپیمایی اتحاد با برند جیمی چو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری هواپیمایی اتحاد با برند جیمی چو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید