واکسن دانشجویان از چه نوعی است؟

به گزارش مالزی ارزان، خبرنگاران-از فردا جلساتی در وزارت علوم برای انجام برنامه ریزی های لازم جهت آغاز سال تحصیلی با حضور دانشجویان و واکسیناسیون آنها برگزار می گردد.

واکسن دانشجویان از چه نوعی است؟

غلامرضا غفاری روز یکشنبه از واکسیناسیون دانشجویان به اسم یکی از اولویت های سازمان امور دانشجویان، یاد کرد و اضافه کرد: شروع واکسیناسیون دانشگاهیان از جمله اساتید، اعضای هیأت علمی و کارکنان از شهریورماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه وزارت علوم بنا دارد سال تحصیلی تازه را با حضور دانشجویان شروع کند، گفت: قرار است تمهیداتی برای حضوری بودن سال تحصیلی پیش رو در نظر گرفته گردد که یکی از این تمهیدات، واکسیناسیون دانشگاهیان است.

غفاری ادامه داد: از فردا جلساتی در وزارت علوم برای انجام برنامه ریزی های لازم جهت شروع سال تحصیلی با حضور دانشجویان و واکسیناسیون آنها برگزار می گردد.

منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری روز پنجشنبه گذشته به خبرنگار ایرنا گفته بود که بر حضوری شدن دانشگاه ها تاکید دارد.

وی در این مصاحبه اسم کرد: بر اساس آنچه در صحبت ها (از سوی وزارت بهداشت) اعلام شده است، امکان واکسیناسیون دانشجویان با واکسن های فراوری داخل فراهم است، اما زمان شروع واکسیناسیون را وقتی به نتیجه نزدیک شویم، اطلاع رسانی می کنیم.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 926

به "واکسن دانشجویان از چه نوعی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن دانشجویان از چه نوعی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید