آخرین خبر ها از فراخوان جذب مدرسین دانشگاه جامع و ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99

به گزارش مالزی ارزان، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

آخرین خبر ها از فراخوان جذب مدرسین دانشگاه جامع و ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

مهلت جدید ثبت نام کنکور ارشد پزشکی از 7 تیرماه شروع می گردد

با توجه به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 99 در روز های 23 و 24 مردادماه وهمچنین درخواست مکرر داوطلبان، مهلت جدیدی برای ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات از تاریخ 7 تا 8 تیرماه 99 در نظر گرفته شده است و افراد می توانند در این تاریخ نسبت به ثبت نام یا ویرایش در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی اقدام نمایند.

نتایج آزمون های Ept و مهارت های فراگیر عربی دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج آزمون های Ept و مهارت های فراگیر عربی خرداد ماه 99 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد و کلیه داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی English.iau.ac.ir/ept از نتیجه این آزمون ها آگاهی یابند.

دانشگاه ها تا خاتمه سال 99 ماموریت گرا می شوند

علی خاکی، صدیق معاون آموزشی وزارت علوم خش ساماندهی آموزش عالی به اتمام رسیده است و در حال اجرای آن هستیم. اما هنوز موضوع ماموریت گرایی دانشگاه ها نهایی نشده است، امیدوار هستیم تا خاتمه سال 99 این موضوع به صورت کامل خاتمه یابد.

چهارمین فراخوان جذب مدرسان دانشگاه جامع شهریور 99 برگزار می گردد

محمدحسین امید، رییس دانشگاه علمی کاربردی درباره فراخوان جذب مدرسین این دانشگاه گفت: تصمیم بر این است که فراخوان جذب مدرسین سال 99 (نوبت چهارم) را به جای بهمن ماه در شهریورماه 99 برگزار کنیم. پذیرفته شدگان فراخوان سال 98، مهرماه 99 و پذیرفته شدگان فراخوان شهریور سال 99 از بهمن ماه سرکلاس خواهند رفت.

شهریه حذف دروس دانشجویان دانشگاه جامع به حسابشان منظور می گردد

محمدحسین امید رییس دانشگاه علمی و کاربردی درباره بازگرداندن شهریه نیمسال جاری دانشجویانی که نتوانستند کلاس های مجازی را دنبال نمایند، گفت: دانشگاه امکان بازگرداندن شهریه دانشجویان را ندارد و دانشجویانی که حذف درس می نمایند شهریه واحدشان برای ترم های آینده محسوب می گردد.

ترم تابستان دانشگاه شهید بهشتی غیرحضوری برگزار می گردد

طبق اعلام دانشگاه شهید بهشتی، نیم سال تابستان سال 1399 دانشگاه شهید بهشتی برای همه مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد

92 درصد دانشجویان ایران از آموزش مجازی برخوردار بودند

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم گفت: با کوشش دانشگاهیان در طول 4 ماه گذشته تغییر اساسی در چهره آموزش عالی داشتیم و در این مدت 92 درصد دانشجویان از آموزش های الکترونیکی برخوردار بودند.

انتظار حمایت برای تامین و کاهش هزینه اینترنت حوزه آموزش

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر لزوم حمایت بخش های مختلف ادامه داد: در حال حاضر انتظار داریم تا حمایت وزارت ارتباطات را در بحث تأمین و کاهش هرینه های اینترنت در حوزه آموزش را داشته باشیم.

مهلت ثبت نام آزمون مشاوران مالیاتی سال 99 تا 31 خردادماه تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت ثبت نام سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399 اطلاعیه ای صادر کرد. مطابق این اطلاعیه، به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تا 25 خردادماه برای ثبت نام اقدام نکردند ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز شنبه 31 خردادماه 99 نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی سال 99 شروع شد

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل های جدید در دفترچه راهنمای آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399، مهلت جدید ثبت نام و انتخاب رشته آزمون این دوره ها از امروز 25 خرداد شروع شد و تا شنبه 31 خرداد ادامه دارد.

آزمون خاتمه ترم زبان انگلیسی دانشگاه آزاد 30 خرداد برگزار می گردد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: آزمون خاتمه ترم داوطلبان شرکت نماینده کلاس های آموزش زبان انگلیسی در سطوح سه گانه واحد الکترونیکی 30 خرداد در تهران برگزار می گردد.

دسترسی به مقالات علمی تا خاتمه تیرماه 99 رایگان شد

مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری گفت: دسترسی رایگان به مقالات در پایگاه های اطلاعات علمی تا خاتمه تیرماه 99 تمدید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 279

به "آخرین خبر ها از فراخوان جذب مدرسین دانشگاه جامع و ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر ها از فراخوان جذب مدرسین دانشگاه جامع و ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید