تور گرجستان: چرا با خبرنگاران به تفلیس سفر کنیم؟

به گزارش مالزی ارزان، اطلاعات کامل درباره تور تفلیس خبرنگاران

تفلیس یکی از مقاصد اصلی کسانی است که به گرجستان سفر می نمایند و این شهر در طول تاریخ پر فراز و نشیبی که داشته، جاذبه های تاریخی بسیار را در خود دارا می باشد. با قدم زدن در میان کوچه پس کوچه های این شهر به مردمی برمی خورید که آوازه مهمان نوازی شان در جهان پیچیده است. با توجه به این که گرجستان کشور همسایه ایران به شمار می رود و از لحاظ فرهنگی شباهت های زیادی بین ایران ها و گرجی ها وجود دارد اما اگر تور تفلیس به این کشور سفر کنید، می توانید سفری هدفمندتری را داشته باشید. آژانس مسافرتی خبرنگاران هم که اساس کارش رضایت و ارائه برترین مسیرهای گردشگری برای مسافران عزیز می باشد، اقدام به برگزاری تورهای متنوع تفلیس نموده است که در ادامه این مطلب می خواهیم به توضیح و توصیف تور تفلیس خبرنگاران بپردازیم، یا اصلا بگوییم که چرا با خبرنگاران به تفلیس برویم؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

تور گرجستان: چرا با خبرنگاران به تفلیس سفر کنیم؟

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

تور تفلیس آژانس خبرنگاران

شهر تفلیس مرکز کشور گرجستان است و برای مسافران گرجستان این شهر اولین مقصد به شمار می رود. شما بسیاری از اولین های گرجستان، همچون اولین چاپخانه، اولین وسیله حمل و نقل و اولین تمبر امپراطوری شوروی را می توانید در شهر تفلیس گرجستان مشاهده کنید. از همین آژانس مسافرتی خبرنگاران تورهای متنوعی را برای کسانی که می خواهند به شهر تفلیس نمایند ارائه نموده است تا شما عزیزان هر کدام از مواردی که برایتان مناسب تر بود و بیشتر مایل بودید را انتخاب کنید و سفری خاطره انگیزی را تجربه کنید.

یکی از مهمترین دغدغه های آژانس ما برای شما عزیزان انتخاب برترین شرکت های هوایی و ساعات پروازی برای سفر به مقصدتان است. به طور مثال بعضی آژانس ها با ارائه ساعات پروازی نامناسب هم وقت و هم سرمایه شما را هدر می دهد زیرا اگر شما پروازتان ساعت 12 به فرودگاه تفلیس برسد و شما ساعت 1 شب به هتلتان برسید می بایست هزینه یک روز کامل را پرداخت کنید اما شما از یک روز کامل تنها چند ساعت در هتل اقامت داشته اید و این برایتان عملا تماما هزینه هدر به شمار می رود. پس گول تبلیغات مقرون به صرفه قیمت بعضی از آژانس های مسافرتی را نخورید و برای زمانتان ارزش قائل باشید.

یک نکته ای باید بدانید در رابطه با تور تفلیس آژانس خبرنگاران این است که اگر شما کودک زیر 2 سال دارید باید حتما هزینه تور را بابت فرزندتان ازکارشناسان فروش بپرسید چرا به طور مثال اگر تور 3 میلیون برای بزرگسالان باشد برای کودک زیر 2 سال با محاسباتی که انجام می گردد 500 هزار تومان می گردد.

ترانسفرهای خبرنگاران

همانطور که گفتیم تور تفلیس آژانس خبرنگاران دارای ترانسفر هستند، ترانسفر فرودگاهی خبرنگاران زمانی که شما به فرودگاه تفلیس می رسید ترانسفر هتل مقصد با یک پرچم به نام ایران اسکای گروپ (Iran Sky Group) منتظر شما است، تا به همراهی آنها به سمت هتل خودتون بروید. گفتنی است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تورلیدرها جویا شوید زیرا بر اساس شهر، منطقه هتل و روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند متفاوت باشد.

ترانسفر تورهای خبرنگاران مدتی در فرودگاه منتظر مسافران می مانند تا در صورت تاخیر در پرواز یا هر گونه پیش آمدی شما عزیزان سردرگم نشوید اما در این بین باید حساب ترافیک و مسائل از این قبیل را در نظر داشته باشید تا اگر به طور مثال شما یک ربع زودتر یا دیرتر رسیدید به آژانس خورده نگیرید و با حفظ آرامش و خونسردی منتظر ترانسفر خود بمانید.

شرایط تور تفلیس آژانس خبرنگاران

شما برای سفر به تفلیستنها ضروری است که بلیط و هتلتان را رزرو کنید و تمامی کارهای مربوط به رزرو هتل و پرواز به وسیله شرکت خبرنگاران انجام می گردد.

تور تفلیس آژانس خبرنگاران همانطور که گفتیم بسیار متنوع است و در بسته های (7 شب و 8 روزه) و (4 شب و 5 روزه) در نظر گرفته شده و شامل بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، راهنما و بیمه مسافرتی می باشد. گفتنی است که ترانسفری که با آن از فرودگاه به هتل می روید اتوبوس های Volvo یا ون هستند.

توضیحات تور تفلیس خبرنگاران

  • داشتن گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی است.
  • نرخ کودک زیر 2 سال 150 هزار تومان می باشد.
  • مسئولیت کنترل پاسپورت به عهده آژانس همکار بوده و این شرکت (خبرنگاران) هیچ گونه مسئولیتی بابت کنترل پاسپورت و ممنوعیت خروج از کشور مسافران را نخواهد داشت.

بلیط هواپیما + هتل در تفلیس

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، شما تنها باید بلیط هواپیما و هتل مقصدتان را خریداری کنید و بعد از آن در زمان سفرتان آماده سفر به گرجستان و شهر دیدنی تفلیس باشید. خیالتان هم بابت ویزا و ترانسفر راحت باشد، چرا که به منظور سفر به گرجستان برای ایرانی ها احتیاجی به داشتن ویزا نمی باشد. پرواز ایران به مقصد تفلیس به وسیله شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام می گردد.

با توجه به این که این روزها در اینترنت تمامی اطلاعات مربوط به مقاصد گردشگری و هتل هایی که در سفرتان به تفلیس وجود دارد به طور تمام و کمال در اینترنت هست، اما گاهی بعضی از افراد دچار سردرگمی می شوند و احتیاج دارند تا فردی اطلاعات دقیق و مناسبی را در اختیارشان قرار بدهد. برای همین آژانس خبرنگاران مشاوران سفر 24 ساعته خود را در اختیار شما عزیزان گذاشته تا در صورت بروز هر گونه سوال و مسئله ای با شماره 8540 تماس بگیرید و پاسختان را دریافت نمایید.

حال نوبت به آن رسیده که تصور کنیم شما به تفلیس رسیدید و در فرودگاه شهر تفلیس هستید در این لحظه باید در پی ترانسفرهای خبرنگاران با پرچم ایران اسکای گروپ باشید یا پرچم همان ترانسفری که در زیر واچر هلتان نوشته شده بگردید تا به همراهی آن ها به هتل محل اقامتتان بروید.

هتل هایی که برای تور تفلیس خبرنگاران انتخاب شده اند نیز 3 الی 5 ستاره آماده ارائه خدمات به شما مسافران عزیز هستند. با مراجعه به رزرو هتل تفلیس با تمام هتل های این شهر آشنا شوید.

گشت شهری در تفلیس

در تور تفلیس خبرنگاران مسافران عزیز یک گشت شهری خواهند داشت که به انتخاب خودشان این گشت می تواند بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی یا رفتن به مراکز خرید شهر تفلیس باشد. در بقیه روزهایی که شما در شهر تفلیس هستید این امکان را دارید که گشت های شهری را تهیه کنید و با راهنمای تور به گشت و گذار در شهر بروید یا این که خودتان در سطح شهر اقدام به گردشگری کنید که برای این می توانید از راهنمای سفر به تفلیس و همینطور اپلیکیشن گوگل مپ جهت جاذبه ها را پیدا کنید و خود را برای بازدید به سمت آن ها برسانید.

لیست جاذبه های دیدنی تفلیس

  • قلعه ناریکالا | Narikala Fortress
  • باغ های بوتانیکال | Botanical Gardens Tbilisi
  • کلیسای کاشوتی | Kashveti Church
  • کلیسای اسمیندا سامبا | Tbilisi Sameba Cathedral
  • مجسمه مادر تفلیس | Tbilisi mother statue
  • کلیسای آنچیسخاتی | Anchiskhati Basilica
  • پل پیس | The Bridge of Peace
  • شهر قدیمی تفلیس | Tbilisi old town
  • حمام های حرارتی در آبانتوبانی | Tbilisi Sulphur Baths
منبع: الی گشت
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1136

به "تور گرجستان: چرا با خبرنگاران به تفلیس سفر کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور گرجستان: چرا با خبرنگاران به تفلیس سفر کنیم؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان: چرا با خبرنگاران به تفلیس سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید