چفرین: یورو 2020 بدون مشکل برگزار می شود، با سیتی مشکل شخصی نداریم

به گزارش مالزی ارزان، رئیس یوفا تاکید کرد رقابت های یورو 2020 بدون مشکل در زمان مقرر برگزار می شود.

چفرین: یورو 2020 بدون مشکل برگزار می شود، با سیتی مشکل شخصی نداریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت 24، الکساندر چفرین، رئیس یوفا در مورد تعلیق دو ساله منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا به دلیل نقض قوانین مالی به صحبت پرداخت و گفت: من به منچسترسیتی مانند سایر باشگاه ها احترام می گذارم. نمی خواهم بگویم که یوفا اکنون منچسترسیتی را دوست ندارد. ما آنها را دوست داریم، این باشگاه هم مثل همه باشگاه هاست اما کل فرآیند یک چیز جداگانه است که در آن دخالت نمی کنم. من درباره تعلیق سیتی یا هر پرونده مشابه دیگر به دو دلیل نمی توانم اظهار نظر کنم. اول از همه، من چیزی در مورد آن نمی دانم. ثانیا، رئیس یوفا حق اظهارنظر درباره این مساله را ندارد. این کار یک نهاد مستقل است، بنابراین من چیزی برای اضافه کردن ندارم.

او اضافه کرد: با توجه به توجه به درخواست تجدیدنظر سیتی به CAS، سخت است بگوییم چه مدت طول خواهد کشید. تا آنجا که می فهمم، کار زیادی وجود دارد، من باید از وکلای خود بپرسم که معمولاً چه مدت چنین مواردی برطرف می شود اما اکنون گفتن چیزی غیرممکن است.

چفرین همچنین گفت: اگر سیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد یا من به بازی آنها بیایم، مطمئناً با تمام اعضای تیم دیدار خواهیم کرد. آنها در دیدار رفت لیگ قهرمانان خیلی خوب مقابل رئال مادرید بازی کردند، اگر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود، آیا این عادلانه خواهد بود؟ تا زمانی که CAS تصمیم نگیرد، ما نباید درباره هر چیزی اظهار نظر کنیم. اما من از هر برنده راضی خواهم شد، این مشکل نیست. می خواهم پایان خارق العاده ای را در استانبول ببینم. این همه چیزی است که مرا هیجان زده می کند.

او درباره برگزاری یورو 2020 با توجه به شیوع کرونا گفت: بدیهی است که شرایط جدی است. ما باید این مشکل را حل کنیم اما من خوش بین هستم. من هنوز فکر می کنم تا شروع یورو همه چیز تحت کنترل خواهد بود. خیلی زود است که هنگام شروع یورو در مورد گزینه های خاص صحبت کنیم. می خواهم تأکید کنم که ما اطمینان داریم که شرایط تحت کنترل است و یورو 2020 به خوبی در همان زمان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 52

به "چفرین: یورو 2020 بدون مشکل برگزار می شود، با سیتی مشکل شخصی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چفرین: یورو 2020 بدون مشکل برگزار می شود، با سیتی مشکل شخصی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید