کار سخت استقلال مقابل فولاد؛ آبی ها نمی خواهند شکست فینال جام حذفی تکرار شود

به گزارش مالزی ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال و فولاد در حالی به مصاف هم خواهند رفت که مصاف این 2 تیم در واقع مصاف انتقامی استقلال برای جبران شکست برابر حریف و ناکامی در مسابقات جام حذفی است.

کار سخت استقلال مقابل فولاد؛ آبی ها نمی خواهند شکست فینال جام حذفی تکرار شود

به گزارش خبرنگاران، تیم استقلال در مسابقات فینال جام حذفی سال گذشته در ضربات پنالتی برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان بازنده شد. استقلال به این شکل قهرمانی در مسابقات فوتبال جام حذفی را برای دومین سال پیاپی از دست داد، آنها در مسابقه فینال جام حذفی سال قبل هم برابر تیم فوتبال تراکتور بازنده شده بودند.

برای استقلال که قهرمانی در مسابقات جام حذفی سال قبل را هم از دست داده بود، از دست دادن قهرمانی در رقابت های جام حذفی اخیر بدترین اتفاقی بود که ممکن بود رخ دهد، از دست رفتن قهرمانی جام حذفی برای استقلال در 2 سال اخیر یک پیامد دیگر هم داشته است، این که این تیم از حضور در مسابقه سوپرجام هم محروم شده است.

به عبارتی استقلال تهران نه تنها قهرمانی در جام حذفی را در ضربات پنالتی از دست داد که شانس حضور در مسابقه سوپرجام و تلاش برای بردن آن را هم از دست داد. در واقع استقلال از حریفی انتقام خواهد گرفت که 2 جام را از این تیم تنها در عرض چند ضربه پنالتی گرفت. استقلال و فولاد خوزستان چهارشنبه این هفته این بار در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم می فرایند.

ارسلان مطهری می تواند در بازی برابر فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر برای استقلال بازی کند. ارسلان مطهری بازیکنی است که در تمرین امروز استقلال به صورت اختصاصی تمرین کرد تا اینطور به نظر برسد که او مصدوم شده است و نمی تواند برابر فولاد بازی کند. با این شرایط مطهری مسئله ای برای بازی با فولاد نخواهد داشت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد برای بازی با فولاد نام او در لیست آبی ها قرار خواهد گرفت.

شاید سرمربی استقلال مجبور شود برابر فولاد تیمش را با تغییر سیستم به زمین بفرستد. فرهاد مجیدی در غیاب وریا غفوری و احتمالا کوین یامگا کار سختی برای اجرای سیستم 3 دفاعه خواهد داشت. استقلال در شرایطی روز چهارشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف فولاد می رود که وریا غفوری به دلیل مصدومیت به طور قطع در این بازی حضور نخواهد داشت و کوین یامگا هم به دلیل آنچه سرماخوردگی خوانده شده، در تمرین 2 روز اخیر این تیم غایب بوده است.

در صورت قطعی شدن غیبت یامگا، استقلال بازیکن تخصصی در پست بال راست نخواهد داشت و به همین دلیل هم احتمالا مجیدی مجبور می شود از سیستم 4 دفاعه استفاده کند. اگر انتخاب مجیدی سیستم 4 دفاعه باشد، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی 2 دفاع وسط استقلال خواهند بود و احتمالا محمد دانشگر در پست دفاع راست بازی می کند.

محمد نوری فر، مدیر رسانه ای باشگاه استقلال شایعه ابتلای کوین یامگا به ویروس کرونا از نوع اُمیکرون را تکذیب کرد. بعد از دومین روز غیبت کوین یامگا در تمرین استقلال اینطور شایعه شد که او به ویروس کرونا از نوع اُمیکرون مبتلا و راهی قرنطینه شده است. با این حال محمد نوری فر با تکذیب این خبر گفت: خبر ابتلای کوین یامگا به اُمیکرون صحت ندارد و کذب محض است. بعد از بازگشت استقلال از مشهد تمام اعضا تست کرونا دادند که جواب کلیه تست ها منفی بوده است. یامگا سرما خورده است و به زودی به تمرین استقلال اضافه می شود.

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد می رود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1148

به "کار سخت استقلال مقابل فولاد؛ آبی ها نمی خواهند شکست فینال جام حذفی تکرار شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت استقلال مقابل فولاد؛ آبی ها نمی خواهند شکست فینال جام حذفی تکرار شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید