گلکسی A51 اولین گوشی است که به روزرسانی ژانویه 2022 را دریافت می نماید

به گزارش مالزی ارزان، سامسونگ اولین باری نیست که قبل از آغاز ماه نو اقدام به انتشار به روزرسانی امنیتی می نماید. به همین دلیل این غول کره ای فناوری آغاز به انتشار به روزرسانی امنیتی ژانویه 2022 (دی - بهمن ماه) برای گلکسی A51 در چند منطقه نموده است. گوشی های هوشمند و تبلت های بیشتری طی چند هفته آینده این به روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

گلکسی A51 اولین گوشی است که به روزرسانی ژانویه 2022 را دریافت می نماید

آخرین به روز رسانی نرم افزاری برای گوشی هوشمند گلکسی A51 سامسونگ با نسخه سیستم عامل A515FXXU5EUL3 ارائه می گردد و در حال حاضر در کشورهای مالزی و روسیه در دسترس است. این آپدیت شامل پک امنیتی ژانویه 2022 است، اما سامسونگ هنوز اعلام ننموده که کدام حفره های امنیتی را در این به روزرسانی تحت پوشش خود قرار داده است. طبق معمول، این به روزرسانی ممکن است شامل رفع اشکال کلی و بهبود پایداری دستگاه باشد.

اگر کاربر گلکسی A51 در یکی از کشورهای مذکور هستید، می توانید با رفتن به بخش Settings Software update و کلیک روی دانلود و نصب، به روزرسانی تازه گوشی خود را دریافت کنید. بعلاوه می توانید آخرین فایل سیستم عامل دستگاه خود را از پایگاه داده ما دانلود نموده و آن را به صورت دستی بر روی گوشی خود نصب کنید. سامسونگ گلکسی A51 را در دسامبر 2019 با اندروید 10 عرضه کرد.

این شرکت اوایل امسال به روزرسانی رابط کاربری One UI 3 مبتنی بر اندروید 11 را برای این گوشی هوشمند منتشر کرد. در اوایل سال آینده، این گوشی هوشمند به روزرسانی رابط کاربری تازه One UI 4.0 مبتنی بر اندروید 12 را دریافت می نماید که طراحی تازهتر، حریم خصوصی و امنیت بهبود یافته و بسیاری از ویژگی های تازه را به ارمغان می آورد. در کنار به کارگیری عناصری که اندروید 12 را به سیستم عامل منحصربه فردی برای هر کاربر تبدیل می نمایند، گوگل توجه ویژه ای به امنیت و کاربری آسان نشان داده است. بزرگ ترین تغییری که در اندروید 12 جلب توجه می نماید، تغییر اتوماتیک پالت رنگی گوشی براساس تصویر پس زمینه انتخابی کاربر است.

بد نیست اشاره ای کنیم که یکی دیگر از گوشی های هوشمند سامسونگ آغاز به دریافت آخرین به روزرسانی امنیتی سال 2021 نموده است. این شرکت کره ای به روزرسانی امنیتی دسامبر 2021 را برای گلکسی A21s در بازارهای آمریکای لاتین منتشر نموده است. این آپدیت می تواند در چند روز آینده برای کاربران سایر منطقه ها دیگر هم منتشر گردد. به روزرسانی نرم افزاری تازه گلکسی A21s نسخه سیستم افزار A217MUBU8CUK3 دارد.

این آپدیت، پک های امنیتی دسامبر 2021 را ارائه می نماید که ده ها حفره امنیتی مربوط به حریم خصوصی و امنیت کاربران را رفع می سازد. این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ با آپدیت تازه خود ثبات گوشی را بهبود بخشیده و بعضی باگ های آن را رفع نموده باشد. اگر از کاربران گلکسی A21s در آمریکای لاتین هستید، به زودی به روزرسانی نرم افزار تازه را دریافت خواهید کرد. شما می توانید با مراجعه به بخش Settings Software update، به روزرسانی منتشر شده را دانلود و سپس نصب کنید. بعلاوه می توانید آخرین فایل سیستم افزار را از پایگاه داده ما دانلود کنید و اگر نمی خواهید منتظر رسیدن به روزرسانی OTA باشید، آن را به صورت دستی در گوشی خود نصب کنید.

این شرکت کره ای گلکسی A21s را در اواسط سال 2020 با رابط کاربری One UI 2 مبتنی بر اندروید 10 عرضه نموده بود. این گوشی هوشمند در اوایل امسال به روزرسانی One UI 3 مبتنی بر اندروید 11 را دریافت کرد. به روزرسانی رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید 12، که احتمالا در نیمه اول سال 2022 منتشر می گردد، می تواند آخرین به روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید گلکسی A21s باشد.

سامسونگ علاوه بر آپدیت گوشی های هوشمند خود، به روزرسانی های منظمی را برای تبلت ها ارائه می نماید و به تازگی هم به روزرسانی امنیتی دسامبر 2021 را برای گلکسی تب A 10.1 منتشر نموده است. این تبلت میان رده اکنون تازهترین پک های امنیتی خود را در چند کشور دریافت نموده و باید تا چند روز آینده برای کاربران سایر منطقه ها هم عرضه گردد. تازهترین به روزرسانی نرم افزاری برای گلکسی تب A 10.1 (2019) با نسخه T515XXS8CUL2 ارائه می گردد.

این آپدیت برای کاربران ساکن اکوادور و پرو در دسترس است و شامل پک های امنیتی دسامبر 2021 است که آسیب پذیری های مختلف مربوط به حریم خصوصی و امنیت را رفع خواهد نمود. سامسونگ بعلاوه معمولا با هر به روزرسانی تازه، باگ های آن دستگاه را رفع نموده و پایداری آن را بهبود می بخشد. بنابراین انتظار داریم که این مقوله ها هم در به روزرسانی این تبلت در نظر گرفته شده باشند. اگر کاربر گلکسی تب A 10.1 در یکی از کشورهای مذکور هستید می توانید با مراجعه به بخش Settings Software update نسبت به آنالیز و دریافت این آپدیت اقدام نمایید. بعلاوه می توانید آخرین نسخه سیستم عامل را از پایگاه داده ما دانلود نموده و آن را به صورت دستی روی تبلت خود نصب کنید.

غول فناوری کره جنوبی تبلت گلکسی تب A 10.1 را در سال 2019 با اندروید 9 پای عرضه نموده بود. آپدیت One UI 2 مبتنی بر اندروید 10 را در اواسط سال 2020 و آپدیت اندروید 11 را شش ماه پیش دریافت کرد. احتمالا تا چند روز آینده دیگر گوشی ها و تبلت های سامسونگ هم به روزرسانی امنیتی ماه ژانویه 2022 را دریافت خواهند کرد.

منبع: Sammobile و Sammobile و Sammobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1240

به "گلکسی A51 اولین گوشی است که به روزرسانی ژانویه 2022 را دریافت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A51 اولین گوشی است که به روزرسانی ژانویه 2022 را دریافت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید