یوونتوس آماده ارائه پیشنهاد به ولاهوویچ

به گزارش مالزی ارزان، باشگاه یوونتوس برای به خدمت گرفتن ستاره خط حمله تیم فوتبال فیورنتینا دست به کار می شود.

یوونتوس آماده ارائه پیشنهاد به ولاهوویچ

به گزارش خبرنگاران، باشگاه یوونتوس این فصل مشکلاتی در امر گلزنی داشته است و همین باعث شده تا سران این باشگاه ایتالیایی به فکر تقویت خط حمله تیم تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری بیافتند. بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت؛ یوونتوسی ها خود را آماده ارائه پیشنهادی 50 میلیون یورویی به فیورنتینا برای به خدمت گرفتن دوشان ولاهوویچ در پنجره نقل وانتقالات زمستانی پیش رو می کند.

طبق این گزارش؛ فیورنتینا برای موافقت با جدایی مهاجم صربستانی خود 70 میلیون یورو می خواهد، اما مذاکراتی که یوونتوس با مدیر برنامه های ولاهوویچ داشته، نشان می دهد که او برای پیوستن به جمع راه راه پوشان تورین علاقه مند است. پاری سن ژرمن، اتلتیکومادرید، تاتنهام و منچسترسیتی هم شرایط دوشان ولاهوویچ را زیرنظر دارند و با یوونتوس برسر جذب او رقابت خواهند کرد.

این مهاجم صربستانی که در سال 2018 از پارتیزان بلگراد به فیورنتینا پیوست، تا به امروز در 98 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 41 گل زده و 6 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

ولاهوویچ 21 ساله این فصل هم عملکرد خوبی داشته و در 14 بازی، ضمن به ثمر رساندن 12 گل برای بنفش پوشان فلورانس، دو پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

او تا پایان ماه ژوئن 2023 با فیورنتیا قرارداد دارد و این باشگاه ایتالیایی برای سود بردن از انتقال او، در پنجره زمستانی یا تابستان آینده باید تن به فروش این بازیکن بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1101

به "یوونتوس آماده ارائه پیشنهاد به ولاهوویچ" امتیاز دهید

1 کاربر به "یوونتوس آماده ارائه پیشنهاد به ولاهوویچ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس آماده ارائه پیشنهاد به ولاهوویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید