عجیب ترین فولکس قورباغه ای دنیا، با این ماشین نیازی به خانه ندارید، عکس

به گزارش مالزی ارزان، همشهری آنلاین نوشت: خانه های موتوردار متحرک، برای مسافران محلی برای اسکان و استراحت و سرگرمی در جاده فراهم می نمایند. اما اگر برای ساخت چنین کمپرها یا خودروهای سرگرمیی، تفکر زیباشناسانه شخصی را نیز به همراه یک اندازه تم روستایی اضافه کنید، نتیجه چه خواهد شد؟

عجیب ترین فولکس قورباغه ای دنیا، با این ماشین نیازی به خانه ندارید، عکس

برای درک بهتر می توانیم نگاهی به فولکس واگن بیتل هولزاوس که تقریبا به فارسی فولکس واگن سوسکی کلبه چوبی معنی می دهد، داشته باشیم. این فولکس واگن سوسکی عجیب و غریب در حال حاضر در ایتالیا به فروش گذاشته شده است.

این کلبه یا کابین چوبی در قسمت عقب خودرویی نصب شده که در اصل یک فولکس واگن بیتل 1302 ساخته سال 1970 بود. این مدل سوپر بیتل (سوسک) برای آمریکا ساخته شده بود. گروهی از صنعتگران آلپاین در سال 1995 بدنه چوبی را بر روی شاسی اصلی این خودرو اضافه کردند. آن ها حتی برای اینکه به کار خود جلوه روستایی بیشتری بدهند، الوار داخل و خارج و کلبه را با دست تراشیدند.

کاپوت و در موتور دارای یک طرح نقاشی مشابه طرح های نقاشی دیواری هستند که صحنه کوهستانی با آبشار را نشان می دهد و که با نقاشی روی قالپاق چرخ ها روکش چرخ ها مطابقت دارند. سپرها و برف پاک کن ها از قطعات چوبی منحنی ساخته شده اند.

بدنه چوبی آن از کلبه های آلپاین (ویژه منطقه ها کوهستانی) الهام گرفته است. روکش های چوبی روی پنجره های هر طرف کلبه نصب شده در پشت این خودرو قرار دارند و پرده های گینگهام نیز آن ها را پوشانده اندیک عقاب برنزی نیز روی سقف این کلبه ژست گرفته و حتی یک دودکش هم در پشت بام وجود دارد.

فضای داخلی نیز شبیه یک کلبه روستایی است. روی داشبورد این فولکس سوسکی طرحی از دیواره کوه ها نقش بسته است. نقاشی ها نیز در پانل درها وجود دارد. یک نیمکت سه طرفه در پشت و یک میز گرد در وسط آن واقع شده است. دودکش کاربردی است زیرا یک شومینه کوچک در یک گوشه از ساختار کلبه مانند وجود دارد.

مالک از این بیتل سفارشی در طول مسابقات رالی ، مهمانی ها و فستیوال های باشگاه آلپاین استفاده می کرد. این کمپر سوسکی به عنوان دفتر فروش بلیت در مسابقات رالی به کار گرفته شده بود. فروشنده این بیتل کمپر کلبه ای شکل، خاطرنشان می نماید که موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر این خودرو خیلی خوب کار می نماید. البته ماشین احتیاج به معاینه فنی دارد.

فروشنده بعلاوه مایل است ماشین را به اروپا یا سایر نقاط دنیا ارسال کند. از زمانی که گزارش مربوط به این خودرو منتشر شده، بالاترین پیشنهاد خرید معادل 7646 دلار (حدود 382 میلیون تومان) بوده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1464

به "عجیب ترین فولکس قورباغه ای دنیا، با این ماشین نیازی به خانه ندارید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین فولکس قورباغه ای دنیا، با این ماشین نیازی به خانه ندارید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید