ابتلا به کرونا سفر کاری مدیر کل امنیت عمومی لبنان به آمریکا را ناتمام گذاشت

به گزارش مالزی ارزان، اداره امنیت عمومی لبنان دیشب (دوشنبه شب) خاطرنشان کرد که مبتلا شدن مدیر کل امنیت عمومی این کشور به بیماری کووید 19 در آمریکا مثبت تشخیص داده شد و همین امر باعث ناتمام ماندن سفر کاری وی در این کشور شد.

ابتلا به کرونا سفر کاری مدیر کل امنیت عمومی لبنان به آمریکا را ناتمام گذاشت

از سفر با تور پاتایا پاییزی لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش امروز (سه شنبه) تارنمای پایگاه خبری سوئیس این فو، ابتلای سرلشکر عباس ابراهیم مدیر کل اداره امنیت عمومی لبنان به ویروس کرونا در آمریکا موجب شد تا وی بازگشت خود از واشنگتن به بیروت را به جلو بیندازد.

ابراهیم همچنین سفر کاری خود به فرانسه و تمامی نشست هایش را که قرار بود در پاریس برگزار گردد، لغو کند.

اداره کل امنیت عمومی لبنان در صفحه توییتر این اداره در شبکه اجتماعی اعلام کرد: سرلشکر ابراهیم فعلا در شرایط عمومی خوبی بسر می برد.

روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کرد که مدیرکل امنیت عمومی لبنان هفته گذشته در کاخ سفید با رابرت اوبراین ملاقات کرد و با وی در مورد موضوع دو شهروند آمریکایی به گروگان گرفته شده در سوریه به گفت وگو پرداخت.

یک مقام مسئول در دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تاکید نمود که یکی از مسئولان کاخ سفید چندی پیش برای حضور در نشست های محرمانه با دولت سوریه به دمشق سفر نموده بود. هدف از این سفر کوشش برای آزادسازی دو شهروند آمریکایی اعلام شده که گمان می رود در سوریه به گروگان گرفته شده اند.

از سوی دیگر یک مقام مسئول لبنانی نیز گفت که مدیرکل امنیت عمومی لبنان در ماه گذشته میلادی در پاریس با برنار ایمی رئیس سازمان اطلاعات فرانسه ملاقات نموده و در مورد تشکیل دولت جدید در بیروت به منظور حل و فصل بحران خطرناک مالی لبنان به گفت وگو پرداخت. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 469

به "ابتلا به کرونا سفر کاری مدیر کل امنیت عمومی لبنان به آمریکا را ناتمام گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلا به کرونا سفر کاری مدیر کل امنیت عمومی لبنان به آمریکا را ناتمام گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید