اتان هاوک در جنگی که پایانی ندارد، یک فیلم هالیوودی دیگر درباره طالبان

به گزارش مالزی ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکرین دیلی، فیلم خوب کشتن از بازیگران درجه یکی مانند اتان هاوک و جَنوئری جونز استفاده می نماید و مسئولیت کارگردانی آن را اندرو نیکول بر عهده داشته است. از دیگر بازیگران آن می توان به زویی کراویتز، بروس گرین وود و جیک ایبل اشاره نمود.

اتان هاوک در جنگی که پایانی ندارد، یک فیلم هالیوودی دیگر درباره طالبان

در این فیلم اتان هاوک نقش یک خلبان سابق هواپیماهای جنگی را بازی می نماید که تحت دستور سی آی ای برای حضور در تیم راهنمایی کنترل هواپیماهای بدون سرنشین انتخاب شده است و با درست و غلط بودن کاری که در این تیم انجام می دهد دست و پنجه نرم می نماید. او یک مرد خانواده است و 12 ساعت از روزش را صرف مبارزه با طالبان با استفاده از کنترل از راه دور می نماید و 12 ساعت دیگر را نیز به مشکلاتش با همسر و فرزندانش می پردازد. اما او دارد به هدف نهایی ماموریت هایش شک می نماید و از خود می پرسد که آیا دارد بیشتر از آنکه تروریست ها را بکشد، تروریست های دیگر خلق می نماید؟ آیا او در جنگی که هیچ پایانی ندارد شرکت نموده است؟

نیکولاس چارتیر و زو فورمن از کمپانی ولتاژ پیکچرز و مارک امین از کمپانی سوبینی فیلمز تهیه کنندگان این فیلم هستند. ولتاژ پیکچرز علاوه بر این مسئولیت پخش و فروش بین المللی فیلم را نیز بر عهده دارد.

فیلم خوب کشتن در فستیوال فیلم ونیز پیش نمایش شد و در بخش شیر طلای مراسم نیز به رقابت پرداخت. این فیلم همچنین در بخش نمایش های ویژه فستیوال بین المللی فیلم تورنتو نیز به نمایش درآمد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 86

به "اتان هاوک در جنگی که پایانی ندارد، یک فیلم هالیوودی دیگر درباره طالبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتان هاوک در جنگی که پایانی ندارد، یک فیلم هالیوودی دیگر درباره طالبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید