اجرای طرح جشنواره خرید شفاف تا 20 فروردین ماه

به گزارش مالزی ارزان، رئیس سازمان صمت کرمانشاه گفت : اجرای طرح جشنواره خرید شفاف تا 20 فروردین ماه 1401 ادامه خواهد داشت تا مردم فرصت کافی برای تهیه کالا های مورد احتیاج خود داشته باشند .

اجرای طرح جشنواره خرید شفاف تا 20 فروردین ماه

محسن دارابی گفت : در جشنواره خرید شفاف کالا های عرضه شده در فروشگاه ها با تخفیف 5 تا 25 درصدی وبدون واسطه به مردم عرضه می گردد.

به گفته رئیس سازمان صمت کرمانشاه مرحله اول جشنواره خرید شفاف در راستای طرح درج قیمت فراوری کننده بر روی کالا ها از 22 دی ماه شروع و تا 22 بهمن اجرایی شد که 24 قلم کالا از جمله مواد غذایی و لوازم یدکی مشمول این طرح بودند.

مرحله دوم این طرح از 10 اسفند عملیاتی شده و تا 20 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت که البته در این مرحله تعداد اقلام کالای اساسی مشمول این طرح افزایش داشته است.

در این مرحله اقلامی، چون پوشاک و کیف و کفش مشمول طرح خرید شفاف شده اند و در این جشنواره قیمت از درب کارخانه بر روی کالا درج می گردد و با احتساب ارزش افزوده و سود مجاز بین 21 و نیم تا 29 درصد در بازار عرضه می شوند.

در این طرح قیمت کالا با برچسب به صورت شفاف بر روی کالا قابل رویت است و اجرای این طرح باعث می گردد تا با حذف دلالان و سود های کاذب، کالا ها با قیمت واقعی عرضه شوند .

د

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1253

به "اجرای طرح جشنواره خرید شفاف تا 20 فروردین ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح جشنواره خرید شفاف تا 20 فروردین ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید