از نحوه بازی تیمم مقابل استقلال راضی نیستم، پنالتی درست نبود

به گزارش مالزی ارزان، به گزارش خبرنگاران، رضا عنایتی بعد از باخت یک بر صفر تیم طرفدار برابر استقلال در هفته نخست لیگ برتر فوتبال گفت: برای آغاز بازی بدی نبود. می دانستیم مقابل تیمی بازی می کنیم که شخصیت بزرگی دارد و منسجم و محکم است.

از نحوه بازی تیمم مقابل استقلال راضی نیستم، پنالتی درست نبود

وی اضافه کرد: در شرایط بازی بد بازی نکردیم ولی از نحوه بازی تیمم خیلی راضی نیستم. به استقلال بابت سه امتیاز تبریک می گویم. کوشش می کنیم از بازی بعد کیفیت بهتری داشته باشیم. تفکرات زیادی داریم و باید کارهای بزرگی انجام بدهیم.

سرمربی تیم طرفدار گفت: جدول سال جاری را به دو قسمت تقسیم می کنیم. پنج، شش تیم از نظر اقتصادی مسئله ای ندارند و سایر تیم ها شدیدا ضعف اقتصادی دارند. لیگ سال جاری دو تکه است. چهار، پنج تیم کوشش می نمایند قهرمان شوند و بقیه کوشش می نمایند سقوط ننمایند. سعی می کنیم سال جاری در لیگ بمانیم. تیم دست و پا بسته ای نیستیم و تیمی نیستیم که از کار کردن کنار برویم. همه توان می گذاریم سال جاری شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.

عنایتی در مورد ارزیابی اش از تیم استقلال هم تاکید نمود: درست نیست درباره استقلال صحبت کنم. امروز بازی پایاپایی بود. بازیکنان ما اهدافمان را پیاده کردند ولی در دقایقی از بازی بخصوص در صحنه گل ناراحت هستم که چرا ساده گل خوردیم. باید تمرین کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم.

سرمربی تیم طرفدار در خاتمه در مورد داوری این مسابقه هم گفت: داوری مشکل خاصی نداشت.صحنه پنالتی استقلال را هم خودم دیدم و به هیچ عنوان پنالتی نبود. چند صحنه هم وسط زمین بود که تاثیرگذار نبود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1049

به "از نحوه بازی تیمم مقابل استقلال راضی نیستم، پنالتی درست نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نحوه بازی تیمم مقابل استقلال راضی نیستم، پنالتی درست نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید