ال جی و مازراتی؛ تبدیل هر فضا به یک شاهکار

به گزارش مالزی ارزان، محصولات معتبر نه تنها دارای پیشرفت های تکنولوژیکی هستند، بلکه طراحی های زیبایی دارند که راحتی را به زندگی روزمره می رسانند و در عین حال با هر طراحی داخلی خانه ترکیب می شوند. در ارائه تجربیات فوق العاده و طراحی بدیع به طور همزمان، هیچ نمونه ای بهتر از LG Objet Collection وجود ندارد.

در میان بسیاری از نوآوری های مجموعه LG OLED Objet Collection، تلویزیون Easel مدل 65Art90 وجود دارد که طراحی زیبا به سبک سه پایه را با پوشش کشویی مانند بوم هنری بافت دار ترکیب می کند. این فرم منحصر به فرد به کاربران این امکان را می دهد تا تلویزیون خود را به یک اثر هنری تبدیل کرده و در عین حال ظرافت بیشتری را به فضاهای زندگی خانه اضافه کنند. ال جی هنگ کنگ برای جشن اولین حضور خود در هنگ کنگ و همچنین برای نشان دادن اینکه ال جی چگونه پیشرفت های تکنولوژیکی را دنبال می کند که کیفیت زندگی را بهبود می بخشد و سلیقه های مختلف کاربران را برآورده می کند، با برند برتر خودروهای لوکس اسپرت ایتالیا، مازراتی، همکاری کرد.

ال جی و مازراتی؛ تبدیل هر فضا به یک شاهکار

این رویداد در هفته افتتاحیه خود در مرکز تجربی تازه مازراتی در Causeway Bay برگزار گشت و امکان نمایش ایده آل و الهام بخش از آخرین نوآوری ال جی را فراهم کرد. نه تنها اینفلوئنسرها و رسانه های برتر، بلکه افراد برجسته و اعضای محترم کلوپ مازراتی منحصراً از تجربه ای بی نظیر لذت بردند و ال جی در این مراسم بیانیه جسورانه و شیک مجموعه LG OLED Objet Collection را بیان کرد. یکی از شرکت کنندگان در این رویداد حتی از Easel به عنوان درک استادانه سرگرمی به عنوان مجموعه ای از هنر تعریف کرد.

ال جی برای توسعه همکاری، با مازراتی شریک شد تا کل سفر مشتری را با قرار دادن Easel و سایر محصولات از مجموعه ال جی OLED Objet در مرکز تجربه تازه غنی تر کند. بازدیدکنندگان نمایشگاه مازراتی اکنون می توانند پیکربندی خودروهای مازراتی را در طیف مدل و گزینه های خیاطی آن با استفاده از قابلیت مرور StanbyME تجسم کنند و از نمایش خیره کننده خودروهای مازراتی در LG OLED evo Gallery Edition و Easel لذت ببرند.

دیگر محصولات ال جی که در مرکز تجربه به نمایش گذاشته می شوند، ال جی استایلر کاملاً یکپارچه است که به بازدیدکنندگان نمایشگاه اجازه می دهد تا بفهمند که چگونه این فناوری پیشگام به کمد لباس هایشان، از جمله کت ها، کت ها و لباس های ارزشمند و ظریف، در بهترین شرایط بهداشتی با پارچه هایی که به خوبی محافظت می شوند، کمک می کند. همچنین به بازدیدکنندگان فرصتی برای تجربه بهبود کیفیت هوای قدرتمند و با طراوت ارائه شده از طریق LG PuriCare AeroTower و PuriCare 360 Air Purifier، مدل های برجسته در میان لوازم خانگی ال جی، داده می شود.

ال جی به واسطه همکاری هیجان انگیز با مازراتی، از این فرصت استفاده کرد و نشان داد که چگونه هماهنگی کاملی از فناوری و طراحی شیک را دنبال می کند. این برند متعهد است که وقتی هنر و فناوری با هم ترکیب می شوند، آنچه ممکن است را بازتعریف کند، و مجموعهOLED Objet ال جی که در قلب Causeway Bay به نمایش گذاشته شده است، به خوبی توانایی و پتانسیل برند را ثابت کرده است و به راحتی هر فضا را به یک شاهکار تبدیل می کند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1351

به "ال جی و مازراتی؛ تبدیل هر فضا به یک شاهکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی و مازراتی؛ تبدیل هر فضا به یک شاهکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید