بازتاب جهانی بازگشت احتمالی کی روش به ایران ، حضور سرمربی پرتغالی در تهران تا خاتمه هفته!

به گزارش مالزی ارزان، بازگشت احتمالی کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در رسانه های فوتبالی بازتاب داشت.

بازتاب جهانی بازگشت احتمالی کی روش به ایران ، حضور سرمربی پرتغالی در تهران تا خاتمه هفته!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، رسانه لوفیگارو فرانسه درباره بازگشت کی روش پرتغالی به روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: کارلوس کی روش پرتغالی پس از هشت سال سرمربیگری تیم ملی ایران، به زودی سرمربی تیم ملی ایران خواهد شد.

  • 3 چاش بزرگ کی روش در صورت بازگشت | 2حامی بزرگ اسکوچیچ خط می خورند؟

رسانه های نزدیک به مقامات گزارش داده اند که با نزدیک شدن به جام جهانی 2022 قطر، کارلوس کی روش پرتغالی باید به سمت سرمربیگری ایران که 8 سال راهنمایی آن را برعهده داشت، بازگردد. به نظر می رسد فدراسیون فوتبال ایران تا خاتمه هفته جاری انتصاب کارلوس کی روش را به عنوان سرمربی تیم ملی اعلام خواهد نمود. کی روش باید جایگزین دراگان اسکوچیچ کروات گردد که تیم ملی ایران را به جام جهانی رساند. اسکوچیچ که چندی پیش از سمت سرمربیگری خود برکنار شده بود، از سوی فدراسیون در سمت خود باقی ماند.

مهدی تاج، رییس نو فدراسیون به طور جدی در حال آنالیز بازگشت سرمربی پرتغالی به تیم ملی است. کارلوس کی روش تقریباً هشت سال راهنمایی ایران را بر عهده داشت که طولانی ترین دوره حضور در این سمت است و ایران را به دو جام جهانی در سال های 2014 و 2018 رساند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در گزارش خود نوشت: کارلوس کی روش ممکن است برای بازگشتی چشمگیر آماده گردد تا راهنمایی تیم ملی ایران را کم تر از سه ماه قبل از بازی های جام جهانی و گروه B با آمریکا، انگلیس و ولز برعهده بگیرد.

اسکوچیچ از اوایل سال 2020 سرمربی ایران بوده است اما سمت او از 30 آگوست زمانی که مهدی تاج مجدداً به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد، در هاله ای از ابهام نهاده شد. تاج که از سال 19-2016 با کی روش کار می کرد، در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که در صورت انتخاب شدن، به طور جدی به بازگرداندن سرمربی پرتغالی فکر می نماید. کی روش پس از ناکامی در رساندن تیم ملی مصر به جام جهانی بدون تیم بوده است و می تواند سرمربی ایران گردد.

ایران با برگزاری بازی محبت آمیز مقابل اروگوئه و سنگال در اتریش به آماده سازی خود برای جام جهانی ادامه می دهد. ایران که هرگز به مرحله حذفی جام جهانی صعود نکرده است در اولین ملاقات خود در جام جهانی با انگلیس ملاقات می نماید و در ادامه با ولز و آمریکا ملاقات خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1323

به "بازتاب جهانی بازگشت احتمالی کی روش به ایران ، حضور سرمربی پرتغالی در تهران تا خاتمه هفته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب جهانی بازگشت احتمالی کی روش به ایران ، حضور سرمربی پرتغالی در تهران تا خاتمه هفته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید