رکورد باورنکردنی تیم ملی در جام جهانی 2022

به گزارش مالزی ارزان، ممکن است تیم ملی فوتبال ایران یک رکورد جالب توجه از خود در جام جهانی 2022 به جا بگذارد.

رکورد باورنکردنی تیم ملی در جام جهانی 2022

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی جام جهانی 2022 دوشنبه 30 آبان ساعت 16:30 به وقت تهران رودرروی تیم انگلیس قرار می گیرد. بنا به گفته وزیر ورزش و جوانان 22 هزار نفر از ایران بلیط ملاقات های ایران را تهیه نموده اند. بعلاوه 9 هزار بلیط از سوی ایرانیان مقیم قطر خریداری شده است و 5 هزار نفر هم از سایر کشور های بلیط ملاقات های ایران را تهیه نموده اند.

بدون شک یکی از اولویت تماشاگران ایرانی در جام جهانی 2022 تماشای بازی تیم ملی در برابر انگلیس است که مهمترین ملاقات تیم ملی در جام جهانی به شمار می رود. به عبارت ساده تر اگر بعضی از این تماشاگران تنها بلیط یک بازی تیم ملی را تهیه نموده باشند بلیط تیم ملی در بازی با انگلیس است، چون مجذوب کننده ترین بازی تیم ملی بشمار می رود.

36 هزار ایرانی نظاره گر بازی تیم ملی در برابر انگلیس؛ این نکته به طور حتم یک رکورد جالب توجه از سوی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 خواهد بود و ممکن است تیم ملی را در این جام جهانی به یکی از پرتماشاگران تیم ها تبدیل کند.

پیش بینی می گردد ملاقات تیم ملی در برابر انگلیس پرتماشاگرترین بازی تیم ملی و ملاقات با ولز کم تماشاگرترین بازی باشد. با این حال خرید 36 هزار بلیط برای تماشای بازی های تیم ملی بدین معنی است که تیم ملی در یک فضای کاملا دراماتیک و احساسی به میدان می رود و در این بازی های سخت دست کم احساس غربت نخواهد کرد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1353

به "رکورد باورنکردنی تیم ملی در جام جهانی 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد باورنکردنی تیم ملی در جام جهانی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید