مرفاوی: حاشیه همیشه چاشنی بازی بحرین است، باقری می تواند تاثیرگذار باشد

به گزارش مالزی ارزان، مهاجم پیشین تیم ملی ایران، حواشی را چاشنی بازی تیم ملی بحرین دانست و گفت که اسکوچیچ باید برنامه های خوبی برای این تیم داشته باشد.

مرفاوی: حاشیه همیشه چاشنی بازی بحرین است، باقری می تواند تاثیرگذار باشد

صمد مرفاوی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران برای صعود از گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازیکنان خیلی خوب و توانایی داریم که در میدان های بزرگی بازی کرده اند؛ به ویژه لژیونرهای تیم که می توانند گره گشا باشند اما نکته مهم این است که این بازیکنان در قالب گروهی هم بتوانند با یکدیگر هماهنگ باشند و تفکرات اسکوچیچ را در زمین پیاده کنند.

وی گفت: اسکوچیچ بازیکنان را مطابق با افکار خود انتخاب کرد و به او احترام می گذارم. با این حال زمانی که به تفکرات و انتخاب اسکوچیچ احترام می گذاریم، انتظار داریم او هم برنامه های تاکتیکی خوبی داشته باشد به خصوص مقابل تیم هایی چون بحرین و عراق که فیزیکی بازی می کنند. حاشیه همیشه چاشنی بازی بحرین است و با توجه به برگزاری مسابقات در این کشور، باید بتوانیم از شرایط موجود به نفع خود استفاده کنیم. برای صعود به مرحله بعدی باید هر چهار مسابقه را به خوبی مدیریت کنیم و امتیازات لازم را بگیریم.

مهاجم پیشین تیم ملی در خصوص عقب بودن این تیم نسبت به رقبا در زمینه آماده سازی بیان کرد: یکی از مسائل و ضعف های ما این است که برخلاف سایر تیم ها که از فرصت های خود استفاده می کنند، نمی توانیم بازی تدارکاتی خوبی برگزار کنیم. متأسفانه به خاطر مسائل اقتصادی و ارتباطی نمی توانیم از فرصت های خود بهره ببریم و عملکرد خوبی در فراهم کردن بازی تدارکاتی نداریم. چهار تیم به لیگ قهرمانان آسیا رفتند و درگیر این مسابقات بودند. بعد از آن هم مسابقات لیگ برگزار شد. بازیکنان ما خیلی دور هم جمع نشدند، اما باید از این برهه زمانی استفاده کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

مرفاوی با اشاره به نتایج ضعیف ایران در دور رفت مسابقات یادآور شد: دور رفت را با یک انتخاب بد گذراندیم و ویلموتس پس از تبلیغات مختلف به ایران آمد. من و بسکمک از اهالی فوتبال فکر می کردیم چون او سرمربی بلژیک بوده، می تواند به تیم ملی کمک کند. با این حال این مربی برخلاف کی روش که از ابتدا وارد تمامی قضایا شد، نتوانست فوتبال ما را درک کند. ویلموتس رفت و آمد زیادی داشت و برای تیم وقت نمی گذاشت. در دور رفت خیلی بد نتیجه گرفتیم و حالا باید به این فکر باشیم که چگونه صعود کنیم. امیدوارم این معضل برای همه مدیران تبدیل به یک تجربه شود تا دوباره به چنین روزی نیفتیم.

وی درخصوص اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی تیم ملی ایران گفت: باقری بازیکن باتجربه و بزرگی بوده و حضور او در هر جایگاهی می تواند مثمرثمر باشد. این به فدراسیون فوتبال بستگی دارد که قرار است چگونه از باقری استفاده کند. او می تواند برای صعود از این گروه به تیم ملی کمک کند و بسیار تأثیرگذار باشد.

سرمربی پیشین استقلال درخصوص شرایط مطالباتش از این باشگاه و نیز شرایط فنی آبی پوشان گفت: بخشی از این طلب پرداخت شده و بخشی دیگر هم هنوز داده نشده است. من درباره مسائل فنی استقلال صحبتی نکردم و نمی کنم، اما برخی در فضای مجازی از قول من مطالبی منتشر کردند. به عنوان یک هوادار برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم و نمی دانم این افراد حالا می خواهند چه مانوری روی مورد این حرف ها بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 879

به "مرفاوی: حاشیه همیشه چاشنی بازی بحرین است، باقری می تواند تاثیرگذار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرفاوی: حاشیه همیشه چاشنی بازی بحرین است، باقری می تواند تاثیرگذار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید