با این تونیک ها یک تیپ مجذوب کننده بزنید

به گزارش مالزی ارزان، تونیک یک لباس بلند است که معمولا تا بالای زانو را می پوشاند و بین خانم ها، خصوصا دختران جوان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

با این تونیک ها یک تیپ مجذوب کننده بزنید

از مدل های پرهوادار تونیک دخترانه می توان به تونیک نخی گل دار، تونیک نخی اسپرت، تونیک جین، تونیک نخی هندی یا سنتی و تونیک نخی چهارخانه اشاره نمود. تونیک نخی زیبای دخترانه در عین شیک بودن، مناسب زمانی است که می خواهید لباس پوشیده و اسپرت بپوشید یا استایل متفاوتی داشته باشید. در این مطلب از خبرنگاران چند مدل تونیک دخترانه به شما نشان می دهیم تا تهیه کنید و از پوشیدن آن ها لذت ببرید.

چند مدل تونیک دخترانه

تونیک تاپی دخترانه

اگر از شکل تاپ های قدیمی خود خسته شدید، تونیک تاپی یک مدل تازه و پر هوادار بین لباس های نخی خنک است. شما می توانید تونیک تاپی را به همراه شلوار جین یا ساپورت مشکی یا رنگی بپوشید و در استایل خود از دستبندهای رنگی و تابستانی و آکسسوری های دیگر بهره ببرید. بعلاوه یک کلاه حصیری یا رنگی آفتابگیر، جلوه استایل شما را متمایز می نماید.

تونیک آستین کوتاه دخترانه

معمولا تونیک آستین کوتاه در فصل های گرم مورد استقبال قرار می گیرید، در این صورت تونیک آستین کوتاه یک لباس منحصربه فرد و خنک است. معمولا تونیک اسپرت نخی وزن سبکی دارد و شما احساس راحت تری در خود خواهید داشت.

شما می توانید تونیک آستین کوتاه دخترانه را به همراه شلوار کوتاه جین یا پارچه ای یا شلوار جین بپوشید. بعلاوه اگر دوست دارید استایل خود را تکمیل و شیک گردد، صندل تابستانه یک گزینه مناسب و برازنده استایل شما است.

تونیک آستین بلند دخترانه

تونیک آستین بلند یک لباس مناسب فصل پاییز و زمستان است که شما می توانید آن را زیر مانتو، پالتو و کاپشن بلند خود به تن کنید. معمولا رنگ پلیوری که در فصل های سر به تن می نمایند، خنثی و تیره است. با این حال رنگ تونیک به سلیقه و رنگ لباس رویه شما بستگی دارد.

تفاوت این تونیک های آستین بلند در شکل آستین است. یکی از آستین های پرهوادار، آستین کلوش یا آزاد است. این نوع آستین از قسمت بازو جذب است و نزدیک به مچ آزاد می گردد. بعلاوه اگر می خواهید از آستین راسته و سه ربع بهره ببرید، یک طرح و رنگ مناسب، استایل شما را مجذوب کننده می نماید.

تونیک آستین بلند با شلوار جین و کتان روشن و حتی شلوارک جین به راحتی سِت می گردد. اگر تونیک نخیتان شبیه پیراهن است، می توانید با ساپورت یا جوراب شلواری مشکی یا رنگی بپوشید.

تونیک گل دار دخترانه

پیش از آن که طرح گل دار وارد فشن بگردد، بیشتر مادربزرگ ها یک یا چند دست لباس یا پیراهن گل گلی در کمد خود داشتند. اما این روزها در بهار و تابستان، لباس گل دار در کمد هر دختر و پسر جوانی پیدا می گردد. تونیک گل دار دخترانه یک احساس خوشایند تابستانه و سرزندگی به شما القا می نماید.

تحقیقات نشان می دهد اگر خسته و کسل هستید در لباس هایتان از رنگ های شاد و روشن بهره ببرید و از لباس هایی با رنگ تیره دوری کنید. بنابراین ما توصیه می کنیم به جای استفاده از تونیک تک رنگ، از تونیک گل دار نخی در استایل خود بهره ببرید، چرا که سِت کردن لباس گل دار با هر شلوار، ساپورت و دامنی ساده است.

تونیک نخی گل دار به صورت اسپرت و مجلسی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین شما می توانید این مدل تونیک نخی گل دار را با شلوار جین یا کتان سِت کنید و بر اساس استایل خود از کفش تخت، کتانی، صندل یا پاشنه بلند بهره ببرید.

تونیک جین دخترانه

پارچه جین در هر شکل و رنگی هوادار دارد که در فصل پاییز و زمستان به تعداد هوادارانش افزوده می گردد. تونیک جین دخترانه معمولا قد بلندی دارد و در ایران به صورت مانتو مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر دنبال یک مانتو شیک هستید به مطلب این رنگ مانتو را هر خانم شیک پوشی دارد مراجعه کنید.

بنابراین فرقی نمی نماید در چه فصلی از تونیک جین استفاده می کنید، چرا که در تابستان به عنوان مانتو و در زمستان به عنوان لباس زیر کاپشن یا پالتو کاربرد دارد. تونیک جین را می توانید با شلوار پارچه ای سرمه ای، کِرم، شتری و مشکی یا حتی شلوار جین با رنگ متضاد سِت کنید. بعلاوه استفاده از اکسسوری مانند گردنبدهای رنگی، شال های رنگی و حتی کمربندهای چرم یا زنجیری استایل شما را متفاوت می نماید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی خبرنگاران مطلب به موهای ضعیف و نازک خود جان دهید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1318

به "با این تونیک ها یک تیپ مجذوب کننده بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این تونیک ها یک تیپ مجذوب کننده بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید