با شماری از بستنی ایتالیایی فروشی های معروف تهران آشنا شوید

به گزارش مالزی ارزان، بستنی یکی از خوراکی هایی است که در ایران هواداران کثیری دارد و دارای مزه های متنوعی است. در تهران، بستنی فروشی های بسیار زیادی وجود دارند و شما می توانید بیشتر آنها را در گوشه کنارها و در سطح شهر مشاهده کنید. اگر می خواهید که یک بستنی خوشمزه را میل کنید، پیشنهاد ما به شما این است که به بستنی ایتالیایی فروشی های معروف تهران سری بزنید و مزه بی نظیر این بستنی ها را حتما امتحان کنید. با ما در این مقاله مجذوب کننده و خواندنی همراه باشید تا شما را با تعدادی از مشهورترین بستنی ایتالیایی فروشی های تهران آشنا کنیم.

با شماری از بستنی ایتالیایی فروشی های معروف تهران آشنا شوید

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

لیست مطالب

بستنی فروشی سان مارکو آپادانابستنی فروشی سان مارکو قیطریهبستنی فروشی ایتالیایی رمینیبستنی فروشی ایتالیایی کارگاه جلاتوبستنی فروشی ایتالیایی رومئوبستنی فروشی ایتالیایی لابریت

بستنی فروشی سان مارکو آپادانا

یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص بستنی فروشی سان مارکو آپادانا وجود دارد، این است که شما می توانید هر کدام از بستنی ها را که مد نظرتان است، ابتدا امتحان کنید و بعد از اینکه مورد پسندتان واقع شد، آن را خریداری کنید. این مورد از بستنی ایتالیایی فروشی های معروف تهران معمولا شلوغ و پر رفت و آمد بوده و در آن تمامی بستنی ها از مواد طبیعی و بدون اسانس تهیه می شوند.

بستنی فروشی سان مارکو قیطریه

بستنی فروشی سان مارکو قیطریه در بلوار 35 متری قیطریه و در کنار کوچه شب تاب قرار گرفته است. در شعبه قیطریه مانند شعبه آپادانا شما می توانید کمی از بستنی را امتحان کنید و بعد از اینکه متوجه مزه شدید، سفارش دهید.

بستنی فروشی ایتالیایی رمینی

برای رفتن به بستنی فروشی ایتالیایی رمینی، ابتدا باید به خیابان ولیعصر بروید و سپس از آنجا خود را به سه راه زعفرانیه برسانید. آنگاه، نرسیده به باغ فردوس این بستنی فروشی را خواهید دید. در بستنی فروشی رمینی برای فراوری بستنی از میوه های طبیعی و تازه و مواد پایه برند MEC3 بهره گرفته می گردد و به همین دلیل است که بستنی ها طعم بی مثالی دارند.

بستنی فروشی ایتالیایی کارگاه جلاتو

اگر قصد دارید به بستنی فروشی ایتالیایی کارگاه جلاتو سری بزنید، ابتدا باید به خیابان ایرانمنش نبش در شهرک غرب بروید و سپس، از آنجا خود را به خیابان مهستان و طبقه اول مرکز خرید گلستان برسانید. این بستنی فروشی هر روز تقریبا مشتری های بسیار زیادی دارد و برخورداری از فضای بسیار زیبا هم در محبوبیت بالای آن بی تأثیر نیست. در بستنی فروشی ایتالیایی کارگاه جلاتو بستنی هایی متنوع با طعم های بی مثال وجود دارند که شما می توانید هر کدام را که دوست دارید، سفارش دهید.

بستنی فروشی ایتالیایی رومئو

بستنی فروشی رومئو جنب خیابان پنجاه و سوم یوسف آباد واقع شده و بستنی های آن طعم بی نظیری دارند. در این مکان محصولاتی همانند قهوه، دمنوش و چای هم فروخته می شوند. بستنی فروشی ایتالیایی رومئو دکور بی مثالی دارد و محیط آن بسیار صمیمی است. در این بستنی فروشی ژلاتوهایی سرو می شوند که طعم بی نظیری دارند و معمولا بدون رنگ و اسانس هستند. در صورت رفتن به این بستنی فروشی، پیشنهاد می کنیم طعم بی نظیر ژلاتو انبه، مغز بادام، گوجه سبز، شاتوت، شکلات، پسته، وایت کافی و ترامیسو را حتما بچشید.

بستنی فروشی ایتالیایی لابریت

برای دسترسی به بستنی فروشی لابریت، ابتدا باید به بزرگراه ستاری بروید و آنگاه در طبقه دوم مجتمع تجاری کوروش این مورد از بستنی ایتالیایی فروشی های تهران را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید در ظرف بستنی خود هر میزان که خواستید، بستنی بریزید و آن را پر نمایید. برای تزئین روی آن هم هر نوع میوه، ژله یا سس شکلات را انتخاب کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 28 مرداد 1400 بروزرسانی: 28 مرداد 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 956

به "با شماری از بستنی ایتالیایی فروشی های معروف تهران آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شماری از بستنی ایتالیایی فروشی های معروف تهران آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید