تور استانبول: برج دختر یکی از معروف ترین دیدنی های استانبول است

به گزارش مالزی ارزان، نمناک/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، برج دختر یکی از معروف ترین دیدنی های استانبول است.

تور استانبول: برج دختر یکی از معروف ترین دیدنی های استانبول است

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

نخستین استفاده از این محل برای ساخت برج به قرن پنجم میلادی باز می گردد که حاکم یونانی منطقه به منظور کنترل کشتی هایی که از تنگه بسفر عبور میکردند و جمع آوری مالیات و عوارض عبور، برجی در این محل احداث کرد. این سنت بعدها به وسیله رومی ها نیز ادامه یافته و در دوران حکومت بیزانس، حاکم رومی منطقه یک زنجیر نیز در عرض تنگه قرار داد و به یاری این زنجیر و برج احداث شده تازه بر تردد کشتی ها در تنگه بسفر نظارت داشت. در دوره امپراتوری عثمانی اما کاربری برج تغییر کرد و از آن به عنوان فانوس دریایی استفاده شد.

در این محل، یک کافه رستوران وجود دارد که در آن غذاهای سنتی ترکیه ای و بین المللی سرو می گردد. هزینه غذاهای ارائه شده در منوی این رستوران چندان گران نبوده و البته چندان مقرون به صرفه هم نیست. به هر روی توصیه می کنیم در زمان بازدید از این برج، در این رستوران توقف نموده و از منظره بی نظیر و تاریخی آن لذت ببرید. در این محل بعلاوه یک موزه نیز وجود دارد که بازدید از آن رایگان بوده و احتیاجمند خرید بلیت نیست.

از هر دو سمت تنگه، امکان اجاره قایق به سمت جزیره وجود دارد. این قایق ها در منطقه کاباتاش یا سالاجاک در جاده بین اوسکودار و حرم وجود داشته و با آنها میتوان به جزیره رسید. مدت زمان مورد احتیاج برای طی این جهت از کاباتاش تا جزیره حدود 10 دقیقه و از اوسکودار کمتر از یک دقیقه است. توصیه می کنیم پیش از برنامه ریزی برای تماشا این برج، از برنامه و زمان بندی حرکت قایق ها اطلاعات لازم را کسب کنید.

در ادامه بخوانیدجاذبه های گردشگری استانبول | شهری که حتما باید دیدمنبع: همگردی
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1221

به "تور استانبول: برج دختر یکی از معروف ترین دیدنی های استانبول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: برج دختر یکی از معروف ترین دیدنی های استانبول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید