برگ برنده دربی جابجایی در جهت جدایی؟

به گزارش مالزی ارزان، خبرنگاران ورزشی: مهاجم بابلسری تیم فوتبال استقلال از زمان حضورش در این تیم هنوز پیروز به گلزنی نشده است.

برگ برنده دربی جابجایی در جهت جدایی؟

راهنمایی استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در انتها هفته یازدهم استقلال با 28 امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفته است. استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پدیده قعر جدولی به پیروزی سه بر صفر دست یافت. استقلال در هفته دوازدهم مقابل فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. شایعات زیادی در مورد فهرست خروجی استقلال در نیم فصل لیگ بیست و یکم منتشر شده است.

به گزارش خبرنگاران، امین قاسمی نژاد که با 11 گل و 3 پاس گل هفتمین بازیکن برتر لیگ بیستم بود. خاتمه در 4 شهریور 1400 با سروصدای بسیار زیادی به استقلال پیوست. فرزاد مجیدی بعد از عقد قرارداد این مهاجم با استقلال، گفت: دربی جابجایی را بردیم.

اما خرید قاسمی نژاد هنوز به کار مجیدی نیامده است. چرا که این مهاجم در 6 بازی اخیر تیمش در لیگ برتر فقط در 2 بازی مقابل پیکان و صنعت نفت آبادان آن هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است.

این درشرایطی است که بسیاری انتظار داشتند قاسمی نژاد به محض حضور در استقلال در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد. اما شرایط برای این مهاجم 34 ساله خوب پیش نرفت. در این شرایط دور از فکر نبود که حدس ها درباره حضور او در فهرست مازاد استقلال افزایش پیدا کند.

حال باید منتظر بود و دید که در نهایت مجیدی با فرارسیدن نیم فصل لیگ بیست و یکم چه تصمیم در مورد قاسمی نژاد خواهد گرفت. مگر اینکه قاسمی نژاد در هفته های آینده عملکرد متفاوتی از خود نشان بدهد.

آبی ها در حال حاضر رودی ژستد، آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و محمدرضا آزادی را در فهرست خود به عنوان مهاجم دارند و حضور این رقبا کار را برای قاسمی نژاد سخت تر از قبل نموده است.

منبع: رکنا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1195

به "برگ برنده دربی جابجایی در جهت جدایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگ برنده دربی جابجایی در جهت جدایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید