وودوارد: فعالیت منچستریونایتد درپنجره تابستانی مثل روال عادی نخواهد بود

به گزارش مالزی ارزان، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد اطلاع داد فعالیت این باشگاه در نقل وانتقالات تابستانی پیش رو تحت تأثیر شرایط کرونایی قرار خواهد گرفت.

وودوارد: فعالیت منچستریونایتد درپنجره تابستانی مثل روال عادی نخواهد بود

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر امیدوار است در فصل نقل وانتقالات تابستانی پیش رو بتواند بازیکنان مدنظرش را به ترکیب شیاطین سرخ اضافه کند، اما بحران اقتصادی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) گریبانگیر باشگاه های مختلف شده، بودجه باشگاه منچستریونایتد را هم برای خرید بازیکنان جدید محدود خواهد داد. از جیدون سانچو و هری کین به عنوان اهداف تابستانی منچستریونایتد یاد شده است که به ترتیب دو باشگاه بوروسیا دورتموند و تاتنهام برای فروش آنها 100 میلیون یورو و 228 میلیون یورو می خواهند.

اِد وودوارد در جلسه انجمن طرفداران باشگاه که به طور غیرحضوری برگزار گردید، گفت: هیچکس نباید در خصوص وسعت چالشی که همه در فوتبال با آن روبه رو هستند، توهم داشته باشد چون ممکن است فعالیت در بازار جابجایی تابستانی پیش رو برای هر باشگاهی از جمله منچستریونایتد مثل روال عادی نباشد. مثل همواره اولویت ما موفقیت تیم است، اما قبل از اینکه بتوانیم در خصوص بازگشت به روال عادی صحبت کنیم، باید تأثیر شرایط موجود را بر کل صنعت فوتبال از جمله زمان بندی پنجره نقل وانتقالات و تصویر اقتصادی گسترده تر را ببینیم. بر این اساس نمی توانم کمکی به حدس های مربوط به نقل وانتقالات بازیکنان در ازای صدها میلیون پوند در تابستان سال جاری کنم که به نظر می رسد این افراد واقعیت هایی که فوتبال با آن روبه رو شده را نادیده گرفته اند.

مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد همچنین درباره از سرگیری مسابقات گفت: ما هم بی صبرانه مشتاق هستیم تا تیم هرچه زودتر در شرایط ایمن به زمین مسابقه بازگردد و امیدوارم فصل را کامل کنیم چون هنوز در لیگ برتر، لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس می توانیم کارهای زیادی کنیم. ما به طور مداوم با سازمان های مربوطه در حال گفت وگو هستیم، اینکه چه زمانی و چگونه بازی ها از سرگرفته خواهد شد. با وجود اینکه ممکن است بازی ها در کوتاه مدت پشت درهای بسته برگزار شوند، همه ما می دانیم که فوتبال تا زمانی که طرفداران بار دیگر در استادیوم ها حضور پیدا نکنند، کاملاً به حالت عادی بازنخواهد گشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 197

به "وودوارد: فعالیت منچستریونایتد درپنجره تابستانی مثل روال عادی نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وودوارد: فعالیت منچستریونایتد درپنجره تابستانی مثل روال عادی نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید