بهترین پرچمداران اندرویدی بازار را بشناسید؛ از 9 تا 11 میلیون

به گزارش مالزی ارزان، طرفداران واقعی تلفن های هوشمند از خرید پرچمداران اندرویدی خسته نمی شوند. برای آن ها میلیون ها تومان، ارزش هزینه کردن را دارد تا ایده آل ترین محصولات بازار تلفن های هوشمند را امتحان نمایند. شاید لذت عکاسی با بهترین دوربین گوشی ها، تماشای سریال در باکیفیت ترین صفحه نمایش 6 اینچی و بازی کردن با قدرتمندترین سخت افزار، قیمت زیادی داشته باشد. اما برای کسانی که از تلفن همراه شان انتظار زیادی دارند، هر پرچمداری نمی تواند به اندازه کافی جذاب باشد. بنابراین گزینه های اندرویدی مناسب تر هستند.

بهترین پرچمداران اندرویدی بازار را بشناسید؛ از 9 تا 11 میلیون

در گذشته بهترین موبایل های بازار از پایین رده های ارزان تا میان رده های ارزشمند را به شما معرفی کردیم. بنابراین زمان آن است تا بهترین تلفن های هوشمند اندرویدی بازار را بشناسید.

هوآوی مدل P30 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت

قیمت: حدود 9.900.000 تومان

دوربین های چهارگانه و اصلی P30 Pro با توانایی زوم اپتیکال می توانند تا 5 برابر به سوژه مورد نظر شما نزدیک شوند. دوربین 32 مگاپیکسلی هم خیال شما از عکس های سلفی را راحت می نماید. صفحه نمایش 6.47 اینچی آن با تراکم پیکسلی 398 پیکسل در هر اینچ شاید خیلی جذاب به نظر نرسد اما حقیقت این است که فناوری OLED صفحه نمایش P30 Pro در نوع خود بی نظیر است. پردازنده 7 نانومتری این تلفن هوشمند به یک حافظه موقت 8 گیگابایتی مجهز شده تا همراه با باطری پرقدرت 4200 میلی آمپری مجموعه ای قدرتمند را در دستان شما قرار دهد.

با این حال اسپیکرهای P30 Pro از فناوری استریو پشتیبانی نمی نمایند که شاید برای یک پرچمدار چندان جذاب نباشد. حسگر اپتیکال اثر انگشت این پرچمدار هواوی سرعت فوق العاده ای دارد و بدنه شیشه ای آن توجه شما را جلب می نماید. اگر به عکاسی حرفه ای علاقه مند هستید، نباید فراموش کنید این تلفن هوشمند برای شما یک گزینه بی نظیر است. کارشناسان بازار تلفن های هوشمند اعتقاد دارند P30 Pro انقلابی عظیم در عکاسی با تلفن هوشمند بود.

سامسونگ Galaxy S10 Plus دوسیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت

قیمت: حدود 11.200.000 تومان

محصولات گلگسی در چند سال اخیر پیشرفت شگرفی در بازار تلفن های هوشمند داشته اند و S10 Plus جدیدترین دستاورد پرچمداران کره ای ها است. صفحه نمایش 6.4 اینچی آن در هر اینچ 550 پیکسل دارد که در میان همه پرچمداران یک آمار بی نظیر است. این صفحه نمایش که با نسل ششم محافظ های صفحه گوریلا گلس در برابر ضربه ها مقاوم شده بر روی سخت افزاری قرار گرفته که حافظه موقت آن 8 گیگابایت است و پردازنده هشت نانومتری اش در کنار پشتیبانی از 512 گیگابایت کارت حافظه، تضمین می نماید شما حداقل تا سه سال آینده به تغییر تلفن همراه تان نیازی ندارید.

دوربین سه گانه این تلفن هوشمند با لنزهای واید، اولتراواید و اپتیکال برای عکاسی های حرفه ای گزینه ایده آلی است. با این حال باطری 4100 میلی آمپری S10 Plus برای یک روز سنگین و پرفشار کاری چندان مناسب نیست. نباید فراموش کنید این تلفن هوشمند یکی از نخستین محصولات بازار بود که از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در آن استفاده شده است.

سامسونگ مدل Galaxy Note 10 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت

قیمت: حدود 11.350.000 تومان

کره ای ها نخستین بار در سال 2011 از محصولات سری Note رونمایی کردند. قلم هوشمندی که همراه محصولات نوت به بازار عرضه شد، بخش عظیمی از بازار را تحت تاثیر قرار داد. اما تنها سامسونگ توانست در بازار قلم های هوشمند حرفی برای گفتن داشته باشد. حالا با نسل دهم محصولات نوت روبرو هستیم. تلفنی هوشمند با صفحه نمایش 6.3 اینچی که تقریبا همه پنل جلویی خود را پوشش داده تا یکی از جذاب ترین محصولات سال باشد. انحنای صفحه نمایش Note 10 هم زیبایی بیشتری به آن داده است.

پردازنده 7 نانومتری با یاری هشت گیگابایت حافظه موقت، یک سخت افزار بی نهایت قدرتمند را برای تلفن هوشمند شما آماده نموده اند. شما می توانید دسترسی به Galaxy Note 10 را با یاری اثرانگشت و عنبیه چشم هایتان مدیریت کنید. دوربین سه گانه این تلفن هوشمند در کنار ویژگی های بی نظیر از فیلم برداری 4K هم پشتیبانی می نماید. اما باطری 3500 میلی آمپر Note 10 ممکن است شما را دلسرد کند. سه دوربین Note 10 به ترتیب واید، تله فوتو و اولتراواید است و می توانید با یاری آن از عکاسی لذت ببرید. این پرچمدار سامسونگ در برابر آب، گرما و ضربه هم مقاوم است.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 545

به "بهترین پرچمداران اندرویدی بازار را بشناسید؛ از 9 تا 11 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین پرچمداران اندرویدی بازار را بشناسید؛ از 9 تا 11 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید