ونیز را در استانبول ببینید! (تور ارزان ایتالیا)

به گزارش مالزی ارزان، مرکز خرید ونیزیا در استانبول شرایطی را در استانبول فراهم نموده تا بتوانید مانند ونیز، گُندولا سواری کنید و در عین حال از تماشای مغازه ها لذت ببرید. برترین برندها زیر سایه مرکز خرید ونیزیا اوت لت که بسیار وسیع و زیبا است در استانبول گرد هم آمدند. درباره همه چیز در مرکز خرید ونیزیا در استانبول برای شما خواهیم گفت. از تمام امکانات آن گرفته تا جهت دسترسی و تفریحات داخل ونیزیا اوت لت.

ونیز را در استانبول ببینید! (تور ارزان ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

درباره مرکز خرید ونیزیا اوت لت استانبول:

مگا اوت لت تماشایی ونیز در شهر استانبول و در منطقه اروپایی آن واقع است. هولدینگ گورسوی از برترین نام های تجاری در ترکیه ونیزیا را ساخته. معماری سبک ایتالیایی این مرکز خریدِ تماشایی لذت خرید کردن از آن را چند برابر نموده. بازدید از ونیزیا اوت لت هم فال است و هم تماشا. میدان مشهور سن مارکوی ایتالیا هم در این مرکز طراحی و ساخته شده است.

در میدان سن مارکوی مرکز خرید ونیزیا اوت لت امکان خرید از صدها برند معروف فراهم است. البته چون اینجا اوت لتِ برندهای معروف است قیمت ها بسیار مناسبند. اگر دوست دارید درباره تفاوت انواع مراکز خرید در ترکیه بیشتر بخوانید و بدانید اوت لت ها چه ویژگی دارند سری به مطلب برترین مراکز (مرکز) خرید استانبول کدامند؟ بزنید.

در ونیزیا اوت لت چه خواهیم دید؟

  • آنچه که ونیزیا اوت لت را متفاوت از دیگر اوت لت ها و مراکز خرید در ترکیه نموده، نه تنها معماری خاص ایتالیایی آن بلکه وجود گندولاها است. گندولا در اصطلاح قایق های مسافری کشیده و باریکی هستند که در ونیز ایتالیا معمولا برای جابه جایی مسافر از آنها استفاده می گردد. حالا در ونیزیا اوت لت می توانید یکی از این گندولاها را کرایه کنید و سوار بر آنها از تماشای مغازه ها لذت ببرید. حتی اگر از مغازه ای خوش تان آمد می توانید از گندولا پیاده شوید و خرید کنید.
  • برترین و مشهورترین برندهای ترک، اروپایی و آمریکایی را می توانید در ونیزیا مگا اوت لت استانبول پیدا کنید. دست خالی از ونیزیا برنمی شد. می توانید از کالینز، کوتون و ال سی خرید کنید. اگر هوادار محصولات شیکِ یو اس پولو هستید، اینجا می توانید برترین اجناس را که اصل هستند پیدا کنید.
  • در زمینه تکنولوژی و علی الخصوص موبایل هم مغازه های خوبی هست. برند سامسونگ مغازه ای برای عرضه محصولاتش دارد. تُرک تله کوم و تِکنوسا همگی در ونیزیا اوت لت شعبه دارند. تکنوسا مرکزی است که لوازم خانگی الکتریکی هم در کنار کامپیوتر و موبایل عرضه می نماید.
  • حالا که حسابی خرید کردید خوب است که استراحت کنید تا خستگی شیرین یک خرید دلچسب از تن تان بیرون برود. اما کجا؟ خوب پیشنهاد ما این است که سری به مغازه کاساپ دونر بزنید. یک رستوران ترک در ونیزیا اوت لت که دونرهای شاهکاری دارد. رقیب این مغازه بای دونر هم در ونیزیا اوت لت شعبه دارد. چشیدن طعم دونرکباب های ترک را در هر دوی این مغازه ها به شما توصیه می کنیم.

خدمات مرکز خرید ونیزیا اوت لت:

  • 10 بانک معروف در ترکیه سرویس ATM در مرکز خرید ونیزیای استانبول خ0دمات خود را عرضه نموده اند. اگر احتیاج به پول نقد دارید و از کارت های بین المللی مانند مسترکارت استفاده می کنید می توانید از این دستگاه ها پول تهیه کنید.
  • همینطور می توانید از تاکسی سرویس مگا اوت لت ونیزیا بهره ببرید. کافیست در استانبول با این شماره تماس بگیرید:

02127776667 - 05346946908

  • اشیا گمشده در ونیزیا اوت لت به مرکز مربوط به این اشیا که در اطراف میدان سن مارکو در داخل اوت لت است تحویل داده می گردد. بنابراین اگر چیزی گم کردید یا وسیله ای را پیدا کردید می توانید به این مرکز تحویل دهید.
  • ویلچر برای معلولین از دیگر خدمات مگا اوت لت است. این مرکز خرید به کسانی که ناتوانی جسمی - حرکتی دارند و نمی توانند بدون صندلی چرخدار از این مرکز تماشا نمایند، ویلچر می دهد. فقط کرت شناسایی همراه تان باشد برای دریافت ویلچر کافیست.
  • سینما و تماشای فیلم در مگا اوت لت ونیزیا از دیگر تفریحات این مرکز تفریحی است. 9 سالن سینما در ونیزیا اوت لت وجود دارد و گاهی فیلم های روز سینمای هالیوود هم در آن نمایش داده می گردد.

چطور به ونیزیا اوت لت استانبول بروم؟

اگر در میدان تکسیم هستید برای رسیدن به ونیزیا اوت لت سوار مترو شوید و در ایستگاه مجیدیه کوی - شیشلی از مترو پیاده شوید. بعد از خروج از ایستگاه مترو سراغ متروبوس را بگیرید و در ایستگاه اِدیرنه از ایستگاه پیاده شوید. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره حمل و نقل عمومی داشته باشید مطلب راهنمای حمل و نقل عمومی در استانبول را بخوانید.

گردآوری و تنظیم: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1329

به "ونیز را در استانبول ببینید! (تور ارزان ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونیز را در استانبول ببینید! (تور ارزان ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید