به جای پرسپولیس، تیم دیگری به آسیا فرستاده می گردد؟!

به گزارش مالزی ارزان، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت لحن و ادبیاتی که آقایان به کار برده اند نشان می دهد که آن ها می خواهند تیم دیگری را جای پرسپولیس به لیگ قهرمانان بفرستند.

به جای پرسپولیس، تیم دیگری به آسیا فرستاده می گردد؟!

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فشار روی همه تیم ها وجود دارد و 3 امتیاز مهم است که آن را کسب کردیم. اجازه بدهید درباره قضاوت ها صحبت نکنیم، اما داوری خوب بود و فشار ها هم روی تیم ها زیاد است و هم روی داوران.

وی در مورد مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس و صحبت های اولیایی در این مورد گفت: این ادبیاتی که ایشان صحبت کردند، قشنگ نیست و با این ادبیات من مطمئن شدم که این ها می خواهند به جای ما یک تیم دیگر را بفرستند. من اطلاعات داشتم که آن حرف ها را زدم. ما چهار بار نامه زدیم. ما می دانیم مشکل چه چیزی است و شما هم می دانید. ما قهرمان شدیم و حقمان حضور در آسیاست، اما این لحن صحبت کردن نشان می دهد که می خواهند تیم دیگری را جای ما بفرستند که البته اجازه نمی دهیم. من مطمئنم که نمی خواهند ما به آسیا برویم.

پیروانی در مورد تجمع طرفداران این تیم شرح داد: طرفدار دلواپس است و باشگاه هم در کوشش است، اما مشکلاتی وجود دارد. امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که همه آرامش داشته باشند. آرزوی ما باز شدن پنجره است که به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1282

به "به جای پرسپولیس، تیم دیگری به آسیا فرستاده می گردد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به جای پرسپولیس، تیم دیگری به آسیا فرستاده می گردد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید