لیگ برتر بیست و سوم از کی آغاز می گردد؟

به گزارش مالزی ارزان، خبرنگاران- با وجود آنکه زمان زیادی از اتمام رقابت های لیگ بیست و دوم و قهرمانی پرسپولیس در آن نمی گذرد، زمان آغاز رقابت های لیگ برتر در بیست و سومین دوره از سوی مسئولان سازمان لیگ اعلام شد.

لیگ برتر بیست و سوم از کی آغاز می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با هماهنگی انجام شده با سرمربی تیم ملی در مورد برنامه های تیم های ملی و امید در رقابت های بین المللی، لیگ برتر فصل 1403-1402 در روز پنجشنبه 12 مرداد شروع خواهد شد.

سهیل مهدی، مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار کرد: در نظر داریم رقابت های بیست و سومین دوره لیگ برتر در روز پنجشنبه 12 مرداد شروع گردد و تاریخ قرعه کشی رقابت های لیگ برتر هم بین تاریخ 14 تا 18 تیر مشخص می گردد.

او اضافه نمود: با توجه به اینکه در امسال رقابت های جام ملت های آسیا و انتخابی المپیک را پیش رو داریم، من و همکارانم در سازمان لیگ تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا تیم های ملی بزرگسال و امید با برترین شرایط برای حضور در رقابت های تدارکاتی و رسمی حاضر شوند. از این رو هماهنگی های لازم برای شروع رقابت های لیگ برتر فصل آینده با امیر قلعه نویی سرمربی محترم تیم ملی و رضا عنایتی سرمربی محترم تیم امید در این خصوص انجام شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1451

به "لیگ برتر بیست و سوم از کی آغاز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر بیست و سوم از کی آغاز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید