به روزرسانی دسته دوال سنس از طریق کامپیوتر هم امکان پذیر شد

به گزارش مالزی ارزان، سونی اعلام کرده است که اکنون می توانید به جای کنسول پلی استیشن 5، فریمور کنترلر دوال سنس را با استفاده از کامپیوتر شخصی خود به روزرسانی کنید.

به روزرسانی دسته دوال سنس از طریق کامپیوتر هم امکان پذیر شد

برای شروع، ابتدا باید فریمور مخصوص دوال سنس را روی کامپیوتر شخصی خود دانلود کرده و آن را در دسکتاپ یا مکان دیگری ذخیره کنید. شما می توانید آن را از اینجا دانلود کنید. با این حال، برای اینکه از اجرای درست آن مطمئن شوید، باید ویندوز 10 (64 بیت) یا ویندوز 11 را روی کامپیوتر خود نصب کرده باشید.

پس از نصب به روزرسانی، فایل نصب را اجرا کنید و سپس دستورالعمل های روی صفحه را برای نصب برنامه دنبال کنید. در حین نصب، ممکن است درخواستی برای دانلود نرم افزار اضافی که برای استفاده از برنامه موردنیاز است، مشاهده کنید. بنابراین فقط درخواست های روی صفحه را دنبال کنید.

پس از نصب برنامه، آن را اجرا کنید و از یک کابل USB برای اتصال کنترلر خود به کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید و سپس دستورالعمل های روی صفحه را برای شروع به روز رسانی دنبال کنید. در این مدت، کامپیوتر خود را خاموش یا کابل USB را جدا نکنید. هنگامی که به روز رسانی به سرانجام رسید، یک پیام ظاهر می شود. OK را انتخاب کنید تا فرآیند به سرانجام برسد. کار به همین سادگی به اتمام می رسد.

در یک لحظه، فقط می توانید فریمور یک دسته را به روزرسانی کنید. بنابراین، اگر بیش از یک دسته دوال سنس در اختیار دارید، برای به روزرسانی هرکدام از آن ها باید به صورت جداگانه عمل کنید.

هر چند وقت یک بار، سونی به روزرسانی هایی را برای سیستم عامل دوال سنس منتشر می کند که برای عملکرد صحیح دسته ضروری است. هنگامی که فریمور پلی استیشن 5 خود را به نسخه نوتر به روزرسانی می کنید یا هنگامی که برنامه به روز رسانی فریمور را در کامپیوتر راه اندازی می کنید، درباره عرضه ی به روز رسانی های نو برای فریمور دسته آگاه خواهید شد. سونی به شدت توصیه می کند که به دلیل خطرات امنیتی احتمالی و احتمال به خطر انداختن عملکرد صحیح دسته، همیشه آخرین به روزرسانی را پس از انتشار نصب کنید.

این اقدام سونی را می توان در راستای سیاست های اخیر پلی استیشن برای پشتیبانی بیشتر از کامپیوتر و جامعه بازیکنان آن است. البته، کاربران کامپیوترهای شخصی مدت زیادی است که می توانند در بازی های مختلف از دسته دوال سنس استفاده کنند. حتی برخی از بازی های خاص در کامپیوتر از ویژگی های منحصر به فرد دوال سنس همچون بازخورد لمسی و ماشه های تطبیق پذیر استفاده کرده اند و سونی هم اجازه این کار را داده است. البته، هنوز سازندگان بسیاری روی کامپیوتر این کار را نکرده اند و همچنان پیاده سازی ویژگی های دوال سنس در کنسول پلی استیشن 5 به شکل بهتری اجرا شده است.

اخیراً یکی از منابع آگاه نسبتاً معروف در ردیت فهرستی از موج نو بازی های پلی استیشن را که قرار است برای کامپیوتر عرضه شوند، بیان کرده است.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1266

به "به روزرسانی دسته دوال سنس از طریق کامپیوتر هم امکان پذیر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "به روزرسانی دسته دوال سنس از طریق کامپیوتر هم امکان پذیر شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی دسته دوال سنس از طریق کامپیوتر هم امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید