تفریحات آبی کیش ، افزایش آدرنالین!

به گزارش مالزی ارزان، تفریحات آبی کیش ازجمله هیجان انگیزترین بخش های سفر به این جزیره زیبا است که سالانه گردشگران زیادی را هم به خود جذب می نماید.

تفریحات آبی کیش ، افزایش آدرنالین!

محصوربودن جزیره کیش در آب های نیلگون خلیج فارس باعث شده است تفریحات آبی کیش از هیجان انگیزترین قسمت های سفر به کیش باشد. پیش به سوی یک آب تنی حسابی! مسافران زیادی بعد از خرید بلیط هواپیما کیش و زمانی که در هواپیما نشسته اند این جمله را با خود زمزمه می نمایند.

کیش یک مقصد عالی گردشگری است که مسافرانی که به اینجا سفر می نمایند را با هر سلیقه و بودجه ای راضی می نماید؛ زیرا تفریحات و مکان های گردشگری،آن قدر در جزیره زیاد است که افراد می توانند به سراغ آن دسته از تفریحاتی بروند که با سلیقه آن ها جور است. اگر شما کیش را به علت تفریحات و ورزش های آبی دوست دارید همراه ره بال آسمان در این مطلب باشید تا با بهترین تفریحات آبی کیش آشنا شوید.

غواصی

یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی جزیره کیش، غواصی در دریای خلیج فارس و مشاهده زندگی جانداران و ماهی های زیبا و رنگارنگ این آب ها است. جزیره کیش از معدود مکان های غواصی در ایران است و هواداران زیادی دارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً این تفریح هیجان انگیز و متفاوت را تجربه کنید. می توانید علاوه بر غواصی، فعالیت های دیگری نیز انجام دهید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

اسکله تفریحی

اسکله تفریحی کیش یکی از مکان های بسیار پرطرفدار در جزیره نیلگون است که ورود به آن مجانی است. این اسکله روی دریا بنا شده و شما می توانید یک پیک نیک خانوادگی صمیمانه را در این محیط دل چسب تجربه کنید. همچنین در اسکله امکاناتی مانند اجاره قایق پدالی، غواصی، دوچرخه سواری و... نیز وجود دارد.

احتمالاً بعد از تجربه ورزش ها و تفریحات هیجان انگیز اسکله تفریحی کیش و بازارگردی، تمایل داریدغذایی لذیذ و البته اصیل جنوبی را نوش جان کنید. رستوران شاندیز ونوس کیش همان جایی است که می توانید لذت یک روز تفریحی جذابتان را کامل کنید. در منوی این رستوران لیستی از انواع غذاهای دریایی و کباب های گوناگون به چشم می خورد. اگر هم از هواداران پروپاقرص فست فود هستیدفست فود توتی فرتی را معرفی می کنیم؛یک رستوران با منویی متنوع از فست فودها و البته قیمت مناسب.

پاراسل

بر فراز دریا پرواز کنید! پاراسل در حقیقت چتری است که بر فراز آب ها و شهر به حرکت در می آید و شما می توانید از آسمان، تمام زمین و دریا را در مشت خود بگیرید. در پاراسل، سوار بر چتری می شوید که با طنابی توسط یک قایق تندروروی آب راهنمایی می گردد.

در پاراسل سواری باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید؟

واقعیت این است که انجام پاراسل کیش چندان کار بی خطری نیست. یعنی زندگی به بشر ثابت نموده است که همواره ممکن است خطر یا اندوهی از پشت کوه ها سر برسند و همه چیز را خراب نمایند. با علم به این موضوع باید مقوله احتیاط در هر کاری را جدی گرفت. اما ترسیدن راهکار نیست. اگر دوست دارید پاراسل کیش را هم امتحان کنید باید جوانب احتیاط را رعایت نمایید و نترسید.

تم پارک اوشن

اگر دسته جمعی و به صورتاکیپ هایچندنفره خانم و آقا به کیش سفر می کنید،حتماً به تم پارک اوشن بروید. هیچ چیز دل چسب تر از شنا همراه با بازی های مهیج آبی نیست. اوشن یک بمب انرژی است که تا مدت ها خاطره آن را فراموش نمی کنید. این مجموعه دارای یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین وسایل روز بازی در دنیا است که همین امر دلیل تمایز این پارک نسبت به سایر پارک های آبی هست.

پارک آبی اوشن براساس داستانی به نام راز قلعه خورشید در مساحتی بالغ بر 5.6 هکتار ساخته شده است. راز قلعه خورشید داستان گروهی از دزدان دریایی است که قصد حمله به یک جزیره را دارند. کاپیتان این دزدان دریایی سایان نام دارد که برای دست یابی به قرص خورشید حمله را شروع و آنجا را تصرف می نماید تا حکمران دریا به قلعه خورشید گردد. اما در این بین سه برادر به نام های پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستند، تصمیم می گیرند تا به مقابله با دزدان دریایی برخیزند و قلعه خورشید را دوباره پس بگیرند.

این پارک دارای محیط امن و حفاظت شده برای بانوان است که از این رو یک ویژگی منحصربه فرد محسوب می گردد تا خانم ها هم بتوانند از یک پارک آبی روباز در ایران استفاده نمایند. همچنین اوشن دارای 13 راید، استخر شنا، مرکز اسپا، رستوران، کافی شاپ و مرکز خرید است. ضمناً یکی از بلندترین سرسره های منطقه با ارتفاع 24 متر (سرسره پیچالوپ) در این پارک آبی قرار گرفته است.

کشتی های تفریحی

اگر دوست دارید ساعات طولانی روی دریا باشید و اوقات دل انگیزی را تجربه کنید،کشتی های تفریحی انتخاب خوبی برای این کار است. گردشگران با خرید بلیط ورودیمی توانند به مدت دو ساعت در کشتی باشند و از برنامه های مهیج مانند موسیقی زنده، استند آپ کمدی و... همراه با سرو نهار یا شام لذت ببرند.

کشتی نوید دریا

کشتی نوید دریا در حقیقت لوکس ترین کشتی تفریحی جزیره کیش است. این کشتی دارای 3 طبقه با امکانات و تجهیزات کامل از قبیل سالن های وی آی پی و فرست کلاس، سالن های موسیقی، کافی شاپو... است. مدت زمانی که شما می توانید در این کشتی زیبا منظره دل انگیز خلیج را نظاره کنید، دو ساعت است. در این زمان از میهمانان با اجرای موسیقی و سرو شام یا نهار پذیرایی می گردد.

کشتی آرتیمس

کشتی آرتیمس گردشگران را برای دو ساعت موسیقی زنده و برنامه های خاطره انگیز دعوت می نماید. این کشتی به میان دریا می رود و میهمانان کشتی با وعده های غذایی و نوشیدنی پذیرایی می شوند.

شاتل سواری در کیش

افرادی که تمایل دارند میزان استقامت خود را بسنجند،حتماً به سراغ شاتل بروند. شاتل تفریحی است کهتیوپ های بادی روی آب قرار می گیرد و یک قایق تندرو آن را با سرعت زیادی می کشد.تیوپبا سرعت زیادی حرکت می نماید و احتیاج است که آن را محکم چسبیده تا به داخل آب پرت نشوید. البته از پرت شدن در آب نگران نباشید؛ زیرا به شما کلاه محافظ و جلیقه نجات می دهند تا هنگام افتادن در آب، خطری شما را تهدید نکند.

اگر تا به اینجای مطلب هوس سفر به جزیره کیش را نموده اید، به سایت ره بال آسمان مراجعه نموده و مناسب ترین قیمت بلیط هواپیما کیش را خریداری کنید.

بیگ بال

بیگ بال شما را به یک تفریح هیجان انگیز و متفاوت دعوت می نماید. بیگ بال در حقیقت توپ های عظیم و پلاستیکی است که باید وارد آن شد و روی آب راه رفت. این تفریح از صبح تا اواخر شب در ساحل مرجان برقرار است که افراد می توانند برای استفاده به آنجا بروند.

فلای برد

فلای برد تفریح دیگری است که افراد زیادی را مشتاق به استفاده از آن نموده است. فلای بردها نوعی تخته هستند که با پمپاژ هوا و فشار آب کار می نمایند. شما با این وسیله می توانید حتی تا ارتفاع 12 متری هم بروید و حرکات نمایشی برای خود انجام دهید. مدت زمان استفاده از فلای برد تقریباً بین 15 تا 20 دقیقه است.

پدل بورد

اگر به سمت آب های مرجانی بروید، می توانید از یک تفریح حیرت انگیز لذت ببرید. پدل بورد باید فقط در آب های بلورین این منطقه امتحان گردد؛ زیرا از تماشاکردن مناظره خیره نماینده دریا شگفت زده می شوید.

پدل بورد یک تخته مخصوص است که افراد می توانند ایستاده یا نشسته پارو بزنند و روی آب ها شناور شوند. شما می توانید در مدت یک ساعت، علاوه بر لذت بردن از آب های مرجانی، به تقویت عضلات و تعادل بدنتان نیز بپردازید.

قایق سواری در کیش

قایق سواری حس آرامش بخشی را به افراد القا می نماید؛ به ویژه در آب های آرام و زلال خلیج فارس که هزاران ماهی در بستر آن به گردشگران خوش آمدمی گویند. انواع قایق های تفریحی همانند تندرو، پدالی و پارویی در سایت های گوناگون جزیره موجود است که شما می توانید هر یک را که می پسندید، سوار شوید و به مدت تقریبی 30 دقیقه روی آب ها بتازید.

شما هم می توانید با خرید ارزان بلیط هواپیما کیش از سایت ره بال آسمان تمام این تفریحات آبی را امتحان نموده و به جاهای دیدنی کیش سر بزنید. در این سایت می توانید به مقایسه قیمتی پرواز کیش بپردازید و مناسب ترین آن را بخرید.

ماهیگیری

آب های آزاد جزیره کیش، پذیرای انواع گوناگونی از آبزیان و ماهی های گوناگون است. اگر شما هم به دنبال صید ماهی های آزاد خلیج هستید، جزیره کیش فرصت بی نظیری برای انداختن قلاب به درون آب است. به خاطر داشته باشید که قسمت های جنوب و جنوب غربی جزیره مکان مناسبی برای ماهیگیری است.

پلاژ و کلوپ بانوان

ازجمله مکان هایی که گردشگران خانم می توانند از آن لذت ببرند، پلاژ و کلوب بانوان است. پلاژ بانوان به علت امنیت بالا برای تفریح، شنا و دریافت حمام آفتاب بانوان بسیار پرطرفدارتر از مابقیِ پلاژها است. در پلاژ بانوان امکاناتی نظیر حمام آب شیرین، جایگاه های ویژه آفتاب دریافت، اجاره تیوپ، استخر، سالن بدن سازی، سالن مد و آرایشگاه وجود دارد.

قایق های کف شیشه ای

اگر همراه خود بچه ها کنجکاوی دارید که علاقه مندبه کشف اسرارزیر آب ها و موجودات دریایی هستند، قایق های کف شیشه ای را از قلم نیاندازید. این نوع قایق دارای کف شیشه ای است که بعد از سوارشدن گردشگران به میانه دریا می رود و افراد می توانند به راحتی از کف قایق موجودات دریا را تماشا نمایند.

کایت بردینگ

اگر عاشق هیجان و سرعت هستید از کایت بردینگ غافل نشوید. کایت بردینگ در واقع ترکیبی از پاراگلایدر و اسکی روی آب است که از نیروی کشش کایت برای حرکت و نگه داشتن تخته اسکیت استفاده می نماید. حواستان باشد اگر آمادگی جسمانی و مهارت لازم را دارید به سراغ این تفریح بروید.

بنانا سواری در کیش

بنانا یا به عبارتی موز دریایی تفریح دیگری در جزیره کیش است که مناسب تمامی سنین و افراد است. شما می توانید به صورت گروه های چندنفره سوار این تیوپ بادی شوید که یک قایق تندرو آن را به سرعت به جلو می کشد. قبل از سوارشدن بنانا از سفت بودن عضلات و ماهیچه های خود اطمینان حاصل کنید؛ زیرا باید با قدرت تمام از تیوپ بچسبید تابه دریا نیافتید.

اسکی روی آب

بی شک همه دوست دارند در نبرد سرعت برنده شوند. اسکی روی آب دقیقاً ازجمله تفریحاتی است که نبرد سه گانه بین سرعت، آب و مهارت را به وجود می آورد. این ورزش به صورت اسکی روی آب با قایق و کبیل اسکی انجام می گردد. جالب است بدانید عظیم ترین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش قرار گرفته است.

جت اسکی

جت اسکی از تفریحات هیجان انگیز و جالب دیگر جزیره کیش است که گردشگران زیادی با رده سنی گوناگونی تمایل به استفاده از آن را دارند. شما اگر دوست دارید جت اسکی را امتحان کنید، می توانید به کلوپ دریایی جزیره کیش بروید.

منبع: چمدان
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 629

به "تفریحات آبی کیش ، افزایش آدرنالین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات آبی کیش ، افزایش آدرنالین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید