حضور پاسیو در 2 جشنواره خارجی

به گزارش مالزی ارزان، فیلم پاسیو ساخته مریم بحرالعلومی برای حضور در 2 جشنواره بین المللی پارانای آرژانتین و نوبل هند انتخاب شد.

حضور پاسیو در 2 جشنواره خارجی

فیلم پاسیو اولین ساخته مریم بحرالعلومی در جشنواره بین المللی پارانا در کشور آرژانتین و جشنواره بین المللی نوبل هند با دیگر آثار حاضر در این جشنواره ها رقابت می نماید.

چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستقل پارانا (PIFF) از 3 تا 10 سپتامبر 2021 برابر با 12 تا 19 شهریورماه در شهر پارانای کشور آرژانتین برگزار می گردد و اسپاسیو جا محلی برای نمایش و ارائه فیزیکی فیلم های این جشنواره است.

جشنواره بین المللی نوبل هند هم به صورت آنلاین روی پلتفرم Ant برگزار می گردد و 30 سپتامبر برابر با 8 مهرماه در ایالتی جنوبی به نام کارناتاکا به کار خود انتها خواهد داد.

فیلم های بخش مسابقه این جشنواره در 39 رشته با هم رقابت می نمایند و نکته جالب توجه، وجود جایزه برترین دستیار کارگردان در میان جوایز این جشنواره است.

فیلم سینمایی پاسیو با بازی بهناز جعفری، محدثه حیرت، کریم امینی، یاسمن ترابی، زنده یاد حسین ملکی، بهروز قادری، سحر غمخوار، بابک انصاری، شقایق فراهانی و پوریا پورسرخ، طی سه سال گذشته در بیش از 30 جشنواره بین المللی رقابت نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 976

به "حضور پاسیو در 2 جشنواره خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پاسیو در 2 جشنواره خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید