خبرنگاران بانوان هندبالیست آذربایجان غربی به نماینده ملایر باختند

به گزارش مالزی ارزان، ارومیه- خبرنگاران- رییس هیات هندبال آذربایجان غربی گفت: تیم همیاری ارومیه در دومین دیدار خود در لیگ دسته یک هندبال، مقابل کیهان پایش ملایر باخت.

خبرنگاران بانوان هندبالیست آذربایجان غربی به نماینده ملایر باختند

شاهین کهنمویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در ادامه مسابقات هندبال لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور، تیم همیاری ارومیه کننده استان بعد از برد در دیدار نخست، در دومین بازی خود با نتیجه 21 بر 30 برابر کیهان پایش ملایر مغلوب گردید.

وی ادامه داد: همیاری ارومیه در این مسابقات در گروه الف با تیم های کیهان پایش ملایر، نام آوران نوشهر، آتریسا تهران، ریف اصفهان، شیشه قزوین هم گروه است و فردا، دوشنبه در سومین دیدار به مصاف ریف اصفهان خواهدرفت.

رییس هیات هندبال آذربایجان غربی اضافه کرد: در مسابقات لیگ جوانان و دسته جات آزاد کشور تیم بیرثانیه ارومیه کننده استان در چهارمین بازی خود برابر تبسم پاسارگاد 27 بر 19 به رجحان رسید.

کهنمویی اضافه کرد: تیم بیرثانیه در بازی های قبلی خود 34 بر 15 زغالسنگ طبس و 26 بر 23 کات شاهرود را شکست داده و در مقابل تبریز به تساوی 20 بر 20 رسید و در پنجمین بازی با ذوب آهن اصفهان دیدار خواهدکرد.

مسابقات هندبال لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور با حضور 12 تیم در 2 گروه برگزار می شود که در گروه اول کیهان پایش ملایر، نام آوران نوشهر، ریف اصفهان، شیشه قزوین، همیاری ارومیه و آتریساتهران و در گروه دوم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود، مس پاریز کرمان، اورانیال تهران، لوله گستر اسفراین و نفت و گاز گچساران با یکدیگر رقابت می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 648

به "خبرنگاران بانوان هندبالیست آذربایجان غربی به نماینده ملایر باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بانوان هندبالیست آذربایجان غربی به نماینده ملایر باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید