خبرنگاران نشان و سایت انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی مشهد رونمایی شد

به گزارش مالزی ارزان، مشهد- خبرنگاران- نشان و سایت انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی مشهد پنجشنبه شب با حضور هیات رییسه این دانشگاه به صورت حضوری و مجازی رونمایی شد.

خبرنگاران نشان و سایت انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی مشهد رونمایی شد

رییس دانشگاه فردوسی مشهد در آیینی که به همین مناسبت برگزار گردید گفت: به عنوان یکی از دانش آموختگان این دانشگاه و مسوول کنونی آن به خودم می بالم زیرا شاهد هستم که درختان تنومند دانش این دانشگاه اکنون در حال درخشش در کشور و دنیا است.

دکتر محمد کافی افزود: با توجه به این که انجمن دانش آموختگان این دانشگاه با تاخیر شکل گرفته است ولی با برنامه ریزی می توان این عقب ماندگیها را جبران کرد زیرا هر حرکتی احتیاج به یک سری زیر ساخت مناسب دارد. .

وی ادامه داد: دانشگاه فردوسی مشهد به دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه نگاه ویژه ای دارد و باید بتوانیم در اندازه وسع خود به امور رفاهی نیز توجه داشته باشیم.

او افزود: بسیاری از مسائل جامعه و دانشگاه به دست توانمند دانش آموختگان این دانشگاه حل شدنی است و باید از این ظرفیت مناسب استفاده کرد تا ارتباط دانش آموختگان با دانشگاه حفظ گردد.

رییس هیات مدیره انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این آیین گفت: انجمن دانش آموختگان این دانشگاه به لحاظ آماری جمعیت گسترده ای دارد که شامل هفت دهه فعالیت علمی در این دانشگاه است.

محمد علی چمنیان افزود: دانش آموختگان این دانشگاه توانسته اند در عرصه های مختلف برای کشور و دنیا افتخار آفرین باشند.

وی ادامه داد: این انجمن با توجه به عمر کوتاه خود توانسته اهداف و اقدامات بسیاری خوبی را در دستور کار خود قرار دهد تا صندلی فارغ التحصیلان این دانشگاه به صندلی اصلی خود بازگردد.

این دانش آموخته دانشگاه فردوسی مشهد گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته، تهیه زیست بوم کسب و کار دانش آموختگان دانشگاه است تا بتواند نقشه راهی برای آینده این انجمن باشد.

چمنیان اظهار کرد: برنامه ریزی برای انجام پروژه تاریخ شفاهی و تصویری دانشگاه فردوسی مشهد شروع شده است.

نخستین دوره انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی مشهد در سال 1396 برگزار گردید. در دومین دوره این انجمن و در سال 1398 اعضای هیات مدیره دانشگاه انتخاب شدند و در سومین نشست نشان و سایت این انجمن رونمایی شد.

هدف از شکل گیری این انجمن ایجاد و استفاده از ظرفیت شبکه ای دانش آموختگان این دانشگاه در راستای دستیابی به نسل چهارم دانشگاهی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 684

به "خبرنگاران نشان و سایت انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی مشهد رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نشان و سایت انجمن دانش آموختگان دانشگاه فردوسی مشهد رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید