خلاصه بازی رئال مادرید 2، 3 ویارئال؛ امان از چپ پای ویارئالی ها!

به گزارش مالزی ارزان، در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست و هشتم لالیگای اسپانیا، شنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو پذیرای ویارئال بود و این بازی را که تا دقیقه 70 آن برنده بود، با نتیجه 3 بر 2 باخت.

خلاصه بازی رئال مادرید 2، 3 ویارئال؛ امان از چپ پای ویارئالی ها!

در ملاقات رئال مادرید - ویارئال چه گذشت؟

کهکشانی ها به لطف گل به خودی بازیکن حریف، پائو تورس در دقیقه 16 پیش افتادند. ویارئال در دقیقه 39 به وسیله ساموئل چوکووئزه گل خورده را جبران کرد تا دو تیم مساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم، رئالی ها خیلی زود دوباره به گل رسیدند و این بار وینیسیوس جونیور در دقیقه 48 دروازه زیردریایی زرد را باز کرد.

رئال تا دقیقه 70 برنده بود تا اینکه خوسه لوئیس مورالس دومین گل تیم میهمان را زد و بار دیگر همه چیز به تساوی کشیده شد. ضربه آخر را، اما چوکووئزه با به ثمر رساندن گل دوم خود در دقیقه 80 به پیکر میزبان مادریدی وارد آورد تا مسبب پنجمین باخت این تیم گردد و به شادی شاگردان آنچلوتی بابت فتح ال کلاسیکوی اخیر در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا سرانجام دهد.

با این نتیجه، حالا بارسلونای صدرنشین این فرصت را دارد که با پیروزی خانگی در بازی برابر جیرونا (ملاقاتی که از ساعت 22:30 به وقت تهران شروع می گردد) فاصله خود را با رئال مادرید به 15 امتیاز افزایش دهد و این در حالی است که تنها 10 هفته دیگر به سرانجام فصل جاری به جای مانده است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1419

به "خلاصه بازی رئال مادرید 2، 3 ویارئال؛ امان از چپ پای ویارئالی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی رئال مادرید 2، 3 ویارئال؛ امان از چپ پای ویارئالی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید