درج قیمت تولید روی 14 قلم کالا الزامی است

به گزارش مالزی ارزان، خبرنگاران/خراسان رضوی کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به ابلاغیه تازه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان مبنی بر لزوم در ج قیمت کالا روی محصول گفت: بر همین اساس بر قیمت 14 نوع کالا از درب کارخانه در خراسان رضوی نظارت اجرا شده و واحدهای تولیدی این اقلام ملزم به رعایت قانون در تعیین قیمت این کالاها هستند.

درج قیمت تولید روی 14 قلم کالا الزامی است

عباس اخوان در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص درج قیمت تولید روی 14 قلم کالا اظهار کرد: از شنبه، 27 آذر ماه، نظارت بر درج قیمت تولید بر چهار نوع کالا شامل آب معدنی، ماءالشعیر، لوازم خانگی و انواع آبمیوه در استان آغاز شده است. همچنین از چهارم دی ماه لزوم درج این قیمت روی کالاهای دیگری مانند دستمال کاغذی، پوشک بچه، پودر لباسشویی، یخچال فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی اعلام شده است.

وی اضافه نمود: پیش از این برخی از کالاها برچسب قیمت کارخانه ای نداشت و قیمت غیرواقعی برای آن معین و روی آن نصب می شد. همچنین کالاها با تخفیف های غیرواقعی در فروشگاه ها عرضه می شد.

کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اعلام نمود: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در ابلاغیه تازه خود به منظور شفاف سازی در فرهنگ توزیع، واحدهای عرضه کننده صنفی و فروشگاه های زنجیره ای را ملزم به نصب قیمت کارخانه ای بر اساس ضرایب سود مصوب کرده است.

عباس اخوان در خصوص نظارت بر اجرای این طرح اعلام نمود: طی چند روز آینده از طریق بازرسی میدانی به بررسی رعایت ضوابط قیمت گذاری روی 14 قلم کالا ذکر شده در واحدهای صنفی و فروشگاه های زنجیره ای خواهیم پرداخت؛ لذا از فروشندگان می خواهیم همکاری لازم در اجرای این طرح داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1167

به "درج قیمت تولید روی 14 قلم کالا الزامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درج قیمت تولید روی 14 قلم کالا الزامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید