رمان جدید جیمز پترسون در صدر پرفروش ها

به گزارش مالزی ارزان، رمان نقطه کور نوشته جیمز پترسون به همراهی جیمز او بورن بار دیگر در صدر فهرست پرفروش های داستانی تکیه زد.

رمان جدید جیمز پترسون در صدر پرفروش ها

نشریه نیویورک تایمز فهرست هفتگی از رمان های پرفروش بخش (hard cover) منتشر نموده که در این بین نام اثر جدید جیمز پترسون نویسنده مشهور آمریکایی بار دیگر در صدر فهرست دیده می گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، جیمز پترسون که برای خلق رمان های ماجراجویانه و جنایی مشهور است، اینبار برای نگارش رمان نقطه کور به همراهی جیمز او بورن بار دیگر به رتبه نخست فهرست پرفروش های داستانی راه یافته است.

نقطه کور که دوازدهمین جلد از سری داستان های مایکل بنت محسوب می گردد، داستان پرونده قتل های سریالی را روایت می نماید که ممکن است امنیت ملی کشور را به خطر بیاندازد.

پترسون به طور میانگین سالی 14 کتاب منتشر می نماید و نام او به عنوان اولین نویسنده ای که یک میلیون جلد از آثارش در قالب دیجیتال به فروش رسیده، ثبت شده است.

رمان جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند اثر دلیا اوئنز نیز همچنان پس از گذشته هفتاد و هشت هفته از حضور در این فهرست اینبار در رتبه دوم قرار گرفته است. این رمان نخستین تجربه اوئنز در نگارش یک کتاب داستانی محسوب می گردد.

رتبه سوم این فهرست نیز به رمان غبار آمریکایی نوشته جنین کامینز اختصاص یافته است. این رمان که درباره داستان فرار کردن یک کتاب فروش مکزیکی و پسرش به مرز ایالات متحده است با نقدها نویسندگان مکزیکی روبرو شد.

پروتکل ورشو نوشته استیو بری دیگر اثر جدید این فهرست است که پانزدهمین جلد از سری داستان های کاتن ملون محسوب می گردد و اینبار داستان به مخاطره افتادن تعادل قدرت در اروپا را روایت می نماید.

رتبه پنجم بیمار ساکت نوشته آلکس میشائیلایدز نیز پس از گذشت سی و نه هفته در رتبه پنجم قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 62

به "رمان جدید جیمز پترسون در صدر پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان جدید جیمز پترسون در صدر پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید