تور ارزان یونان: سعید علی حسینی برای مسابقات یونان برنامه می دهد

به گزارش مالزی ارزان، سرمربی تیم های ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری برای حضور در مسابقات جوانان دنیا برنامه هایش را به فدراسیون ارائه خواهد نمود.

تور ارزان یونان: سعید علی حسینی برای مسابقات یونان برنامه می دهد

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در ماه های گذشته تیم های ملی وزنه برداری جوانان و نوجوانان ایران با راهنمایی سعید علی حسینی قهرمان پیشین وزنه برداری ایران در مسابقات دنیای شرکت کردند.

مسابقات دنیای جوانان در سال 2022، قرار است فروردین ماه سال آینده در یونان برگزار گردد. به همین دلیل فدراسیون وزنه برداری از سرمربی این تیم خواسته که برنامه هایش را برای حضور در این رقابت ها ارائه دهد.

در دوره اخیر مسابقات نوجوانان و جوانان دنیا، علاوه بر تیم پسران، دختران نیز به این پیکارها اعزام شدند که یکتا جمالی در رده سنی جوانان پیروز به کسب اولین مدال دنیای وزنه برداری بانوان شد و مدال برنز را از آن خود کرد.

این وزنه بردار 16 ساله در مسابقات نوجوانان دنیا نیز به مدال نقره رسید، ضمن اینکه سیده غزاله حسینی نیز پیروز به کسب مدال برنز دنیا شد.

باید دید برای مسابقات دنیای پیش رو چه برنامه ای برای جوانان وزنه برداری بانوان در پیش است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1117

به "تور ارزان یونان: سعید علی حسینی برای مسابقات یونان برنامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: سعید علی حسینی برای مسابقات یونان برنامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید