شاهرخ خان باز هم رکورد شکست!

به گزارش مالزی ارزان، فیلم اکشن شاهرخ خان با عنوان جوان رکورد روز افتتاحیه بالیوود را که متعلق به خود وی بود، شکست.

شاهرخ خان باز هم رکورد شکست!

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جوان که از پنجشنبه افتتاح شد با نسخه هندی زبان فیلم 9.4 میلیون دلار در هند و 1.3 میلیون دلار در دیگر نسخه های دوبله شده به زبان تامیلی و تلوگو فروش کرد. با محاسبه فروش خارج از کشور، جوان در روز افتتاحیه اش 15.6 میلیون دلار فروخته است.

پاتان شاهرخ خان که ژانویه اکران شد، رکورددار قبلی یک فیلم هندی زبان شد که در اولین روز اکرانش در سینما ها 8.32 میلیون دلار در هند و 4.5 میلیون دلار در دیگر نقاط خارج از کشور فروخت و افتتاحیه ای 12.7 میلیون دلاری را رقم زد.

در همین حال ایندین اکسپرس گزارش نموده که فروش روز دوم فیلم در هند هم برابر 53 کرور بود (بیش از 6.6 میلیون دلار) که تقریبا نزدیک به روز افتتاحیه فیلم قبلی شاهرخ خان یعنی پاتان است. به گزارش این منبع جوان در 2 روز به فروش 200 کروری (25 میلیون دلاری) رسیده است که برابر با بودجه ساخت فیلم است.

جوان به کارگردانی آتلی کومار ساخته شده که پیش از این 3 فیلم پرفروش به زبان تامیلی با بازی ویجی ارایه نموده بود: تری (2016)، مرسال (2017) و بیگیل (2019).

بازیگران جوان شامل نایانتارا، ویجی ستوپاتی، پریامانی، سانیا مالهوترا و ریدی دوگرا هستند و دیپیکا پادوکن در یک نقش کوتاه در آن ظاهر شده است.

در جوان شاهرخ خان در نقشی دوگانه به عنوان پدر و پسری بازی نموده که قصد دارند فساد را در جامعه هند اصلاح نمایند. این فیلم در ردیف چندین فیلم پرفروش تامیل زبان ساخته اس. شانکار جای گرفته که به آسیب های اجتماعی هند می پردازند. آتلی قبل از اولین کارگردانی اش با راجا رانی استودیوی فاکس استار در سال 2013 دستیار این کارگردان بود.

گوتام دوتا مدیر عامل بزرگ ترین زنجیره مالتی پلکس هند عشق و استقبال تماشاگران در اولین روز اکران جوان را بی نظیر و هیجان انگیز خواند و اضافه نمود: این توجه اثبات نماینده اهمیت و قدرت فیلم های سرگرم نماینده در صنعت سینماست و این نمایش پر اکشن با ستارگان محبوب خود جذابیت واقعی ملی دارد.

موفقیت جوان به معنی بازگشت قابل توجه و ناگهانی گیشه هندی زبان بالیوود است که سال 2022 که فیلم های جنوب هند در حال رشد بودند، شرایط ضعیفی یافته بود.

در همین حال فیلم های جنوب نیز به فروش عالی خود ادامه می دهند که جیلر راجینیکانث و پونیین سلوان: قسمت دوم مانی راتنام از جمله آن ها هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1402 بروزرسانی: 18 شهریور 1402 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1478

به "شاهرخ خان باز هم رکورد شکست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرخ خان باز هم رکورد شکست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید