شرایط فعالیت دانشگاه علم و صنعت در دوهفته اول آذر اعلام شد

به گزارش مالزی ارزان، دانشگاه علم و صنعت نحوه فعالیت این دانشگاه در دو هفته اول آذر را با توجه به محدودیت های کرونایی بیان کرد.

شرایط فعالیت دانشگاه علم و صنعت در دوهفته اول آذر اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علم و صنعت در شرایط فعالیت این دانشگاه در دو هفته اول آدر ماه را اظهار داشت.

در این اطلاعیه آمده است،مصوبه جلسه مورخ 99/8/29 ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علم و صنعت ایران جهت آگاهی و هرگونه اقدام لازم ابلاغ می گردد.

در اجرای بخشنامه شماره 374899 مورخ 99/8/27 ریاست محترم سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ابلاغیه شماره 184548 مورخ 99/8/28وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری، طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با شرایط و فرایند بیماری کووید 19 در شهر های کشور، و بنابر بند 3-3 بخشنامه فوق، فعالیت های دانشگاه از تاریخ اول آذر لغایت چهاردهم آذر به مدت دوهفته به صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی و با رعایت ملاحظات مندرج در بند های زیر صورت می پذیرد.

1 - کلیه برنامه ها و فعالیت های آموزشی کمافی السابق به صورت غیر حضوری و مجازی با جدیت ادامه می یابد و اساتید محترم علاوه بر برگزاری کلاس ها کلیه وظایف محوله آموزشی و تحقیقاتی خود به ویژه هدایت دانشجویان، برطرف اشکال و جلسات دفاعیه را به صورت غیر حضوری انجام خواهند داد.

2- اقدامات ضروری پشتیبانی و اجرایی توسط مدیران واحد ها به نحوی برنامه ریزی گردد که وقفه و خللی در فعالیت های آموزشی پژوهشی و فناوری دانشگاه ایجاد نگردد و به منظور خدمات رسانی مناسب و تکریم ارباب رجوع در این ایام مقرر گشت کلیه درخواست های دانشجویی به وسیله ارسال ایمیل به کارشناسان مربوطه انجام پذیرد و با ارسال نسخه پیگیری (CC) حسب مورد به آدرس ایمیل کمیته اضطرار ستاد مقابله با کرونا دانشگاه که متعاقبا اعلام خواهد شد نظارت مستمر بر این امور صورت پذیرد.

3- در این ایام ورود دانشجویان به دانشگاه مجاز نخواهد بود. مگر در موارد استثناء و فعالیت های حساس که می بایست با درخواست حضور دانشجو در سامانه گلستان و پذیرش مسئولیت استاد راهنما و تایید کمیته اضطرار ستاد مقابله با کرونا دانشگاه انجام پذیرد. بدیهی است تمامی مجوز های صادر شده قبلی از این تاریخ ملغی می باشد.

4 - با توجه به بخشنامه ستاد ملی کرونا تا اطلاع بعدی پذیرش دانشجوی جدید در خوابگاه های دانشگاه امکان پذیر نیست و آنالیز کلیه درخواست ها به بعد از این ایام موکول می گردد. لیکن استقرار دانشجویان تحصیلات تکمیلی ساکن در خوابگاه ها که ضرورت حضورشان برای عدم وقفه در انجام تحقیقات ضروری باشد سکونت در خانه محسوب شده و بلا مانع است.

5 - کلیه جلسات و رویداد های دانشگاه از قبیل شورا ها و کمیته های دانشکده ها و پژوهشکده ها و سمینار های پژوهشی که به صورت مجازی امکان برگزاری دارند طبق روال معمول برگزار خواهند شد.

6- همه فعالیت های فرهنگی - اجتماعی و مرکز مشاوره مربوط به دانشجویان، استادان، کارکنان و خانواده های آنان به صورت غیر حضوری وبا استفاده از سامانه ها و کانال ها مجازی متعارف معاونت فرهنگی واجتماعی ادامه خواهد داشت.

7-ورود و خروج پرسنل شرکت های مستقر در مرکز رشد و مراکز نوآوری که مشمول ممنوعیت های اعلامی ستاد ملی کرونا نباشند صرفا با تایید معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امکان پذیر خواهد بود.

8- حضور کارکنان جهت انجام امور مربوط به سامانه های الکترونیکی، حفاظت فیزیکی، تاسیسات و ساختمان، فضای سبز و خدمات پشتیبانی مرتبط با دانشجویان مستقر در خوابگاه ها (شامل کارکنان ادارات امور خوابگاه مرکز بهداشت و پرسنل خدمات خوابگاهی) با حداقل تعداد ممکن بسته به اعلام مدیر واحد مربوطه و تایید معاونت اداری، اقتصادی و مدیریت منابع دانشگاه لازم است.

9- کلیه فعالیت های دانشگاه جهت تداوم خدمات رسانی به وسیله دورکاری ادامه خواهد داشت. چنانچه در مواقع ضروری انجام یا فراهم کردن مقدمات بعضی از امور احتیاج به حضور در دانشگاه داشته باشد کارکنان با نظر مدیر مربوطه و تایید معاونت اداری، اقتصادی و مدیریت منابع به صورت موردی در دانشگاه حضور خواهند یافت.

شایان ذکر است در همه مواردی که حضور افراد در دانشگاه مجاز شمرده شده است افراد ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهند بود بدیهی است در صورت تغییر شرایط هشدار از نظر میزان فراگیری بیماری کووید 19 نحوه حضور اعضای هیئت علمی کارکنان و دانشجویان در بخشنامه های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 523

به "شرایط فعالیت دانشگاه علم و صنعت در دوهفته اول آذر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فعالیت دانشگاه علم و صنعت در دوهفته اول آذر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید