طرح تحول نگهداشت شهر درصدد ایجاد تحولی نوین در سطح شهر تهران است

به گزارش مالزی ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر اجرای مطلوب طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه ها 22گانه تاکید کرد و گفت: طرح تحول نگهداشت شهر درصدد ایجاد تحولی نوین در سطح شهر تهران است.

طرح تحول نگهداشت شهر درصدد ایجاد تحولی نوین در سطح شهر تهران است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دومین جلسه شورای معاونین خدمات شهری منطقه ها 22گانه با حضور جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری، معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران، مدیرکل امور خدمات شهری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، مدیر کل برنامه ریزی و توسعه امور شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، بازرسی و حراست حوزه خدمات شهری و معاونین خدمات شهری منطقه ها 22گانه برگزار و در خصوص موضوعات مختلف بحث و مصاحبه شد.

در ابتدای این جلسه حسین نظری، معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران پس از ارائه توضیحات مبسوط معاونین خدمات شهری منطقه ها 22گانه در خصوص اقدامات و تمهیدات این منطقه ها در هنگام بارش برف، گفت: به تمامی نیروها و کارگران حوزه خدمات شهری منطقه ها و دست اندرکارانی که به هر طریقی در بارش های اخیر مرکز حضور مستمری داشتند خدا قوت می گوییم.

معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران در ادامه اضافه کرد: البته در بازدیدهای میدانی از منطقه ها درگیر مسائل احصاء گشت که باید تدابیر لازم برای برطرف آنها در کمترین زمان ممکن اندیشیده گردد.

محمدی، مدیرکل هماهنگی امور منطقه ها این معاونت نیز با تاکید بر اهمیت ویژه نگهداشت شهر تهران گفت: نگهداشت شهر جزو اولین طرح هایی است که در مدیریت فعلی شهرداری تهران با عنوان طرح تحول نگهداشت شهر به منطقه ها 22گانه ابلاغ شده است. ما در این طرح بدنبال ایجاد تحول در سطح شهر تهران هستیم تا شاهد اتفاقات و اقدامات بهتری در مرکز برای رفاه حال شهروندان باشیم.

به گفته محمدی 60درصد آیتم های موجود در طرح تحول نگهداشت شهر به موضوعات مختلف در حوزه خدمات شهری باز می گردد و این طرح در یک بازه زمانی دو ماهه دیده شده است و بزودی این طرح وارد فاز اجرا می گردد و انشالله شاهد تحولات خوبی در سطح شهر تهران خواهیم بود.

بهرامی: یکی از اولویت های اصلی ما در حوزه خدمات شهری برطرف معضل پسماند است

جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این جلسه گفت: یکی از اولویت های اصلی ما در حوزه خدمات شهری برطرف معضل پسماند است و در این راه از ایده های نوین و کارشناسی شده بهره خواهیم گرفت تا در نهایت به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

بهرامی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در سطح منطقه ها 22گانه گفت: شهر یک موجود زنده است و خدمت به شهر و شهروندان سرلوحه فعالیت های ماست. بنابراین این طرح با همین رویکرد و نیز ایجاد تحولی نوین در سطح شهر تهران در یک بازه زمانی دو ماهه اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این طرح دستیابی به نقاط قوت و ضعف از اهمیت بسکمک برخوردار است، بنابراین باید برای حصول به نتایج مطلوب نقاط قوت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم و نقاط ضعف را هم مطابق با نیاز شهر برطرف کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه به ذکر برخی نکات در خصوص ماموریت ها و وظایف قانونی معاونین خدمات شهری پرداخت و گفت: مدیریت شهر تهران با بیش از 10میلیون جمعیت و چندین میلیون جمعیت شناور مسوولیت اجتماعی بدنبال دارد و این مسوولیت اجتماعی وظایف قانونی را برای ما تعریف کرده است که باید به بهترین شکل ممکن و در راستای رفاه و آسایش شهروندان عزیزمان انجام گردد.

بهرامی بر استفاده از ظرفیت های موجود در راستای تبلیغات محیطی و فرهنگ سازی تاکید کرد و گفت:هر محله به فراخور خود موضوعات و مسائل پیچیده ای را اعم از فرهنگی، اجتماعی و... دارد پس باید برای کمک به برطرف این معضلات و مسائل در محلات با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای فرهنگ سازی تلاش کنیم.

وی در پایان بر احصاء و اعلام مسائل پیش روی منطقه ها22گانه در اتمام پروژه های حوزه خدمات شهری برای پیشبرد بهتر امور تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1076

به "طرح تحول نگهداشت شهر درصدد ایجاد تحولی نوین در سطح شهر تهران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تحول نگهداشت شهر درصدد ایجاد تحولی نوین در سطح شهر تهران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید