عکس عجیبی که جهانگرد در بالای صخره ثبت کرد

به گزارش مالزی ارزان، عکسی که یک توریست در بالای صخره ثبت نموده به عکسی خبرساز تبدیل شده است.

عکس عجیبی که جهانگرد در بالای صخره ثبت کرد

به گزارش خبرنگاران، اگر آنچه در این عکس دیده می گردد یک شبح نیست پس فکر می کنید چه چیزی می تواند باشد؟ عکس عجیبی که به وسیله یک کوهنورد در قله دونداس واقع در انتاریو کانادا تهیه شده با حدس های عجیب همراه بوده است تا جایی که بعضی از کاربران کاملا متقاعد شده اند که به وضوع یک شبح در این عکس دیده می گردد.

ماجرا از آنجا شروع شد که یک کاربر ردیت با نام کاربری SLicedUPBeef تصاویری از سفر خود به همراه دوستانش را که در این منطقه زیبا از کشور کانادا تهیه نموده بود در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت. این کاربر بعلاوه این تصاویر را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید

او در توضیح این تصاویر نوشت: در پایین راستا کوپیمایی جایی که شیب آنقدر تند است که نمی توان در آنجا ایستاد به نظر می رسد یک فرد لاغر به طور غیرطبیعی صاف و بدون حرکت ایستاده است. می دانم احتمالا فکر می کنید این فقط یک کوهنورد شجاع است، اما به من اعتماد کنید. آن نقطه از کوهستان غیرقابل دسترسی است.

این کاربر اضافه نمود: شاید این یک شخص نباشد، اما مطمئن نیستم که دقیقا چیست. امیدوارم افراد دیگری که در قله دونداس بوده اند و تصاویر مشابه تهیه نموده اند آن ها را به اشتراک بگذارند.

پس از انتشار این تصاویر بعضی از کاربران به افرادی اشاره کردند که پس از سفر به این منطقه هرگز زنده بازنگشته اند و این تصویر را به نوعی با این افراد مرتبط دانسته و آن را یک شبح سرگردان توصیف کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 1087

به "عکس عجیبی که جهانگرد در بالای صخره ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس عجیبی که جهانگرد در بالای صخره ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید