نمای داخلی رستوران با طراحی ساده اما بسیار زیبا و شیک

به گزارش مالزی ارزان، نمای داخلی رستوران برای اینکه زیبا و دعوت کننده بنظر برسد حتما نباید لوکس و پر زرق و برق باشد. اتفاقا امروزه این تفکر که رستوران های خوب، لوکس و فاخر هستند، روز به روز کمرنگ تر می گردد. رستوران های ساده یک مزیت عظیم دارند که رستوران های لوکس از آن بی بهره هستند و آن احساس راحتی و آرامشی است که هنگام سفارش و میل کردن غذا در رستوران های مدرن و ساده دارید. در این پست به معرفی چند رستوران مدرن و مینیمال می پردازم که در نهایت سادگی طراحی شده ولی بسیار زیبا، شیک و البته آرامش بخش دیده می شوند.

نمای داخلی رستوران با طراحی ساده اما بسیار زیبا و شیک

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

رنگ سبز رنگ طبیعت است. در نتیجه بکاربردن آن در رستوران آنچنان هم بی ربط به موضوع کار نیست. رستورانی که در شکل های زیر مشاهده می کنید خیلی هوشمندانه این رنگ را در دکوراسیونش بکار برده. رستوران از دو قسمت تشکیل شده، قسمت اول یا جلویی رستوران با رنگ خاکستری و بلوک های سیمانی تزیین شده و قسمت دوم، برنگ سبز و سفید تزیین شده است. این دو قسمت توسط یک دیوار حائل نیمه باز، از هم جدا می شوند. جابجایی بین این دو اتاق توسط راهروی بقل رستوران شکل می گیرد. در قسمت دوم یا پشتی رستوران، پایین دیوار تا ارتفاع میزها و همینطور کفپوش رستوران یکدست برنگ سبز درآمده و سقف و نیمه بالایی دیوار، سفید است. با اینکار نمای داخلی رستوران بسیار منظم و مرتب و البته متنوع و شاد دیده می گردد.

در طراحی رستوران سعی شده نیازهای اساسی یک رستوران که حداکثری استفاده از فضا و همچنین زیبایی ظاهری طراحی است، رعایت گردد. تمام این موارد کنار هم باعث شده مشتری موقع قدم گذاشتن در این رستوران احساس تازگی و متمایز بودن کند. در ساخت نمای داخلی رستوران از مصالحی مانند چوب، بلوک سیمانی و بتن با روکش های پولیش کاری شده استفاده شده تا چیدمان رستوران حالتی مدرن و مینیمال بخود بگیرد. اضافه کردن جایگاه های فلز به میزهای چوبی، با حفظ سادگی، باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون نیز شده است.

39 مدل بهترین جایگاه رستوران فلزی و چوبی [در سال 2020] + خرید

مبلمان رستوران اگر اهمیت شان از مصالح بکار رفته در معماری داخلی رستوران بیشتر نباشد، قطعا کمتر نیست. اگر در انتخاب مصالح برای تزیین رستوران تان سنگ تمام بگذارید، ولی میز و جایگاه را اشتباه انتخاب کنید، تمام کوشش ها و هزینه هایتان پوچ خواهد شد. در حقیقت شما می توانید دیوارها و سقف رستوران با روش های ساده تزیین کنید، ولی میز و جایگاه محیط را با خلاقیت و دقت تمام انتخاب کنید، خواهید دید که نتیجه شگفت انگیز خواهد شد. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، رستوران های زیر تزیینات خیلی پیچیده ای ندارند، اما بخاطر وجود مبلمان رنگارنگ بکار رفته در دکوراسیون، بسیار شاد، شیک و خواستنی دیده می شوند.

چندی پیش در سایت اتاق مطلبی راجب به کفپوش های مرمرنما یا تِرازو منتشر کردم که جایگزینی بسیار عالی برای سرامیک، بتن اکسپوز و سایر کفپوش های امروزی هستند. این کفپوش ها به دلیل داشتن سطحی یکدست صاف و بدون درز، بسیار مقاوم بوده و دربرابر میکروب و آلودگی کاملا ایمن هستند. در نتیجه ترازو می تواند گزینه ای عالی برای استفاده در نمای داخل رستوران باشد. شکل های زیر تعدادی از رستوران ها که از ترازو استفاده نموده اند را نشان می دهند.

از صفر تا صد طراحی نمای رستوران [ 12 ایده کاربردی ]

رستورانی که در زیر عکس های آنرا مشاهده می کنید فقط 22 متر مربع مساحت دارد. اما این مساحت کم باعث نشده مالک در تزیین و طراحی نمای داخلی رستوران خلاقیت بخرج ندهد. دیوارهای آجری رستوران فقط با یک رنگ ساده پوشانده شده اند اما در نصب سیستم روشنایی، میز و جایگاه و همچنین قفسه ها خلاقیت زیادی بکار رفته است. آشپزخانه کوچک بصورت اپن طراحی شده و کاملا از محل نشستن مشتری ها دید دارد. چنین رستورانی می تواند منبع بسیار خوبی برای الهام گیری افرادی باشد که قصد دارند به صورت خانوادگی، یک رستوران شیک و جمع و جور راه اندازی نمایند.

همانطور که می دانید نمای داخلی رستوران در کنار نحوه برخورد و کیفیت غذاها، یکی از عوامل تایین نماینده در بازگرداندن دوباره مشتری به رستوران است. در ابتدای مطلب اشاره کردم که هر چه جلوتر می رویم مردم بیشتری به سمت طرح های ساده و مدرن گرایش پیدا می نمایند. طرح هایی که بخاطر ساده بودن، نوعی حس همزاد پنداری با محیط در مشتری ایجاد نموده و او خود را متعلق به فضا می داند. این مورد می تواند به مقدار زیادی روی نظر مشتری راجب کیفیت غذاها نیز تاثیر گذار باشد. فکر می کنم شما هم با من هم عقیده باشید که طرح های زیر بخاطر ساده بودن، بسیار آرامش بخش تر و خودمانی تر از رستوران های لوکس و چند طبقه دیده می شوند.

34 مدل تزئین دیوار رستوران [ شیک و منحصر به فرد ]

اگر طرح های زیر بنظرتان خیلی سرد دیده می شوند، بخاطر مدرن بودن و حضور رنگ های خنثی در آنهاست. برای تعادل فضا اضافه کردن دکوری یا مبلمان با رنگ های شاد به مقدار کم، یاری بسیار زیادی خواهد نمود.

منبع: اتاق
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 387

به "نمای داخلی رستوران با طراحی ساده اما بسیار زیبا و شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمای داخلی رستوران با طراحی ساده اما بسیار زیبا و شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید