هتل بستن وسترن کوتا بیچ بالی؛ اقامتگاه مورد علاقه افراد معروف، عکس

به گزارش مالزی ارزان، هتل بستن وسترن کوتا بیچ بالی از هتل های 4 ستاره شهر بالی است. این هتل که با انبوهی از امکانات و خدمات منحصر به فرد به استقبال شما می آید، لذت خرید بلیط هواپیما بالی و سفر به این شهر را برایتان صد چندان خواهد نمود.

هتل بستن وسترن کوتا بیچ بالی؛ اقامتگاه مورد علاقه افراد معروف، عکس

در واقع، هتل Best Western Kuta Beach به قدری زیبا و دنج است که بیشتر افراد مشهور و معروف در سفر خود به شهر بالی، روی این هتل حساب ویژه ای باز می نمایند.

اتاق های هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی

اتاق های هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی با روشنایی درخشان و زیبایی خاصی که دارند، محیطی بسیار دلنشین و آرامش بخش به وجود آورده اند. این اتاق های مدرن که دارای حمامی با دیوار شیشه ای، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز و قهوه ساز هستند، به گونه ای طراحی شده اند که اگر شما همراه با همسر یا نامزد خودتان مهمان آنها شدید، بهترین و رمانتیک ترین خاطرات شما در آنجا رقم می خورد. ناگفته نماند که شما همزمان با استراحت در اتاق خودتان می توانید به سیستم اینترنت بی سیم رایگان و پر سرعت هتل بست وسترن کوتا بیچ وصل شوید و به راحتی کارهای مربوط به فضای مجازی را انجام دهید.

کافه و رستوران هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی

رستوران هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی جایی است که شما را قطعا عاشق خود می نماید. این رستوران غذاهای آمریکایی و آسیایی را چنان خوش طعم و لذیذ طبخ و با چنان عشق و احترامی سرو می نماید که شما از جذابیت آن سیر نمی شوید. رنگ بندی محیط رستوران هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی نیز دلیل دیگری بر لذت بخش بودن حضور در آن است. گفتنی است که کافه این هتل نیز دست کمی از رستوران آن نداشته و در سرو نوشیدنی ها و خوردنی های خوشمزه برای مهمانان نقش پر رنگی به نمایش می گذارد.

سرگرمی در هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی

هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی برای سرگرمی مهمانان خود برنامه های ویژه ای ترتیب داده است. معمولا دسته ای از مهمانان که علاقه خاصی به یادگیری نحوه پخت غذاهای مختلف دارند، با شرکت در کلاس ها و دوره های آموزش آشپزی این هتل، نکات بسیار خوبی فرا می گیرند. از طرفی دیگر، بعضی از مهمانان هم که به ورزش علاقه دارند، یا به دوچرخه سواری در این اقامتگاه می پردازند و یا با مراجعه به استخر روباز هتل، به شنا و آبتنی پرداخته و شادابی خاصی به دست می آورند. گفتنی است که در صورت لزوم شما می توانید به تراس آفتاب هتل بست وسترن کوتا بیچ نیز مراجعه نمایید و در آنجا اوقات خوشی را سپری کنید.

سایر خدمات هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی

هتل بست وسترن کوتا بیچ امکانات و خدمات بسیار زیادی برای مهمانان خود فراهم نموده که اشاره به همه آنها قطعا از حوصله متن خارج است. اما برای آگاهی کلی بد نیست بدانید که استفاده از پارکینگ این هتل به صورت رایگان امکان پذیر است. سرویس کرایه خودرو، آسانسور، نظاف روزانه، سرویس های اتو و خشکشویی، ارائه خدمات مربوط به دستگاه کپی و فکس، نگهبان 24 ساعته، صندوق امانات و حمل و نقل به فرودگاه نیز از خدمات بسیار خوب هتل بست وسترن کوتا بیچ محسوب می شوند.

هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی مناسب چه کسانی است؟

با توجه به آنچه که در خصوص هتل بست وسترن کوتا بیچ ذکر شد، به نظر می رسد که این هتل با پدید آوردن محیط های دو نفره، شرایط را کاملا مهیای اقامت شما و همسرتان یا دوست صمیمیتان نموده است. از طرفی دیگر، این هتل امکانات بسیار مناسبی را با هزینه پایین تری نسبت به سایر اقامتگاه ها در اختیار مهمانانش قرار می دهد. بنابراین اگر سفر دو نفره ای در پیش دارید، هتل بست وسترن کوتا بیچ را جزو اولویت های اصلی خود قرار دهید.

اماکن نزدیک به هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی

فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا مرکز خرید بیچ واک: 400 متر

فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا بازار هنر لگیان: 500 متر

فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا مرکز خرید کوتا بکس: 900 متر

فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا میدان کوتا: 1.3 کیلومتر

فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا مرکز خرید دیسکاوری: 1.8 کیلومتر

فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا پارک آبی واتربوم: 1.8 کیلومتر

فاصله هتل بست وسترن کوتا بیچ بالی تا معبد پتیتنگت: 3.9 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 699

به "هتل بستن وسترن کوتا بیچ بالی؛ اقامتگاه مورد علاقه افراد معروف، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بستن وسترن کوتا بیچ بالی؛ اقامتگاه مورد علاقه افراد معروف، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید