هتل موو؛ هتلی لوکس و مدرن در نزدیکی جاذبه های کوالالامپور ، تصاویر

به گزارش مالزی ارزان، هتل موو هتلی چهار ستاره در شهر کوالالامپور واقع شده است که تا فرودگاه شاه سلطان عبدالعزیز 11.1 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 27.3 کیلومتر فاصله دارد، بنابراین در هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما به فرودگاه مقصد توجه کنید و سپس به راحتی به هتل موو بروید.

هتل موو؛ هتلی لوکس و مدرن در نزدیکی جاذبه های کوالالامپور ، تصاویر

با ما سفر کنید و با تور ارزان کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

گردشگران با اقامت در این هتل می توانند به تور مالزی رفته و از جاذبه های دیدنی. گردشگری این شهر بی نظیر لذت ببرند، مخصوصاً که این هتل به جاذبه های بی نظیر کوالالامپور نزدیک است و منظرهی عالی رو به زیبایی های شهر دارد.

امکانات کلی هتل موو کوالالامپور

در هتل موو کوالالامپور امکانات معروفی در اختیار گردشگران قرار می گیرد، این امکانات عبارتند از استخر شنا، اینترنت رایگان، اتاق های خانواده، باشگاه بدنسازی بی نظیر، اتاق های غیرسیگاری و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها. توجه داشته باشید که در هنگام رزرو بلیط هواپیما و رزرو MOV Hotel Kuala Lumpur اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت.

بعلاوه در این هتل زیبا به پارکینگ دسترسی نخواهید داشت. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو هم با هزینه اضافی انجام می گیرد.

رستوران هتل موو کوالالامپور

هتل موو کوالالامپور رستورانی به نام Meatalogy دارد که غذاهای محلی و بین المللی سرو می نماید و به صورت بوفه ای و منویی در خدمت مسافران و گردشگران است. بعلاوه غذاهای مخصوص بچه ها هم در این رستوران سرو می گردد که در صورت پرداخت هزینه مربوطه آن است.

مغازه ای هم مخصوص قهوه در این هتل دایر است تا قهوه های خوشمزه را امتحان کنید. قسمت پذیرش 24 ساعته فعال است و می توانید در قسمت لابی به نگهداری چمدان ها هم دسترسی داشته باشید.

بعلاوه در صورت سفر کاری به این شهر می توانید با انتخاب هتل موو به مرکز بیزینس و تجاری بروید و جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید، بعلاوه به فکس و کپی هم دسترسی خواهید داشت. محلی هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است تا در اتاق ها سیگار استعمال ننمایند و سنسورهای ضد دود به صدا درنیایند.

در قسمت لابی مغازه هایی برای خرید سوغاتی وجود دارد و برای دسترسی به طبقات هتل موو هم می توانید از آسانسور بهره ببرید. برای افراد ویلچری هم امکانات ویژه ای تعبیه شده است تا با خیال راحت در این هتل اقامت داشته باشند. کادر هتل موو به زبان های انگلیسی و مالایی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل موو کوالالامپور

در هتل موو کوالالامپو می توانید به استخر روبازی دسترسی داشته باشید که در سراسر سال دایر بوده و بدون هزینه و رایگان قابل استفاده است. این استخر برای همه رده های سنی مناسب بوده و در کنار استخر هم جایگاه های آفتاب گیری همراه با حوله گذاشته شده است. بعلاوه امکانات تفریحی و سلامت هتل موو مرکز اسپا و باشگاه بدنسازی است که می توانید برترین ماساژ ها را تجربه کنید و با به روزترین دستگاه ها ورزش کنید.

اتاق های هتل موو کوالالامپور

در هتل موو تمامی اتاق ها به سبک مدرن و ساده طراحی شده اند و شامل مینی بار، حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی، دوش، حوله و سشوار است. بعلاوه در اتاق ها چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و گاوصندوق وجود دارند.

در اتاق های هتل موو پنجره های بزرگی تعبیه شده اند که منظره بی نظیری رو به شهر دارند و همین ها زیبایی اتاق ها را چندین برابر می نمایند. در اتاق های هتل موو نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می گیرد و تهویه مطبوعی دایر است.

فاصله هتل موو کوالالامپور تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل موو کوالالامپور تا برج کوالالامپور: 1.7 کیلومتر

فاصله هتل موو کوالالامپور تا برج های دوقلوی پتروناس: 2.2 کیلومتر

فاصله هتل موو کوالالامپور تا پارک پروانه: 4.6 کیلومتر

فاصله هتل موو کوالالامپور تا موزه ملی مالزی: 4.7 کیلومتر

فاصله هتل موو کوالالامپور تا پارک سانوی لاگون: 7 کیلومتر

فاصله هتل موو کوالالامپور تا غارهای باتو یا میمون ها: 15.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 937

به "هتل موو؛ هتلی لوکس و مدرن در نزدیکی جاذبه های کوالالامپور ، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل موو؛ هتلی لوکس و مدرن در نزدیکی جاذبه های کوالالامپور ، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید