هر طراح یک ماسک؛ مسابقه طراحی ماسک دیجی استایل

به گزارش مالزی ارزان، دیجی استایل، زمستان سال جاری، مسابقه طراحی ماسک را برگزار می نماید. برندگان مسابقه می توانند با مشارکت دیجی استایل، طرح برگزیده خود را فراوری نمایند.

هر طراح یک ماسک؛ مسابقه طراحی ماسک دیجی استایل

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مسابقه طراحی ماسک دیجی استایل، از 6 دی تا 4 بهمن منتظر طراحان و علاقه مندان به دنیای طراحی است تا دنیای کرونایی این روزها را با چاشنی خلاقیت و رنگ، شیرین کند.

در این روزها که ماسک ها به بخش مهم و جدایی ناپذیر زندگی همه تبدیل شده است، گروه دیجی استایل تصمیم دارد با برگزاری یک مسابقه با مضمون طراحی ماسک از طراحان لباس، گرافیک و دیگر فعالان این حوزه دعوت کند تا تصاویر و طرح های ماسک های خود را تا 25 دی ماه ارسال نمایند. شرکت نمایندگان همچنین می توانند علاوه بر طرح های نهایی خود، عکس هایی خلاقانه از مراحل طراحی، اجرا و همچنین توضیحاتی از مفهوم و مواد مورد استفاده در طراحی و ساخت آنها ارائه نمایند.

گفتنی است که آزاده صمدی، در هیئت داوران این مسابقه واقع شده است.

طرح های ارسالی تا 24 دی ماه توسط هیئت داوران بازبینی و داوری می شوند و در نهایت 10 طرح برتر اعلام می شوند.

در مرحله بعد، از میان 10 طرح برگزیده، 3 طرح با نظر مشتریان و دنبال نمایندگان دیجی استایل از 25 تا 30 دی ماه انتخاب و در 4 بهمن اعلام می شوند و به آنها جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

ماسک های منتخب این مسابقه با هزینه دیجی استایل فراوری و آماده فروش خواهند شد و درصدی از سود فروش به طراح ماسک تعلق می گیرد.

برای شرکت در این مسابقه به وسیله لینک زیر وارد شوید:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 540

به "هر طراح یک ماسک؛ مسابقه طراحی ماسک دیجی استایل" امتیاز دهید

1 کاربر به "هر طراح یک ماسک؛ مسابقه طراحی ماسک دیجی استایل" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر طراح یک ماسک؛ مسابقه طراحی ماسک دیجی استایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید