وضع محدودیت های کرونایی در گلستان

به گزارش مالزی ارزان، خبرنگاران/گلستان در جلسه امروز ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در گلستان، محدودیت های جدید با توجه به فرایند صعودی کرونا در این استان به مدت یک هفته وضع شد.

وضع محدودیت های کرونایی در گلستان

استاندار گلستان در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز مقرر شد در شهرهای با شرایط قرمز، ادارات با هماهنگی فرمانداران بتوانند همانند گذشته با یک سوم یا دو سوم ظرفیت فعالیت نمایند. اولویت کسانی که حضور ندارند هم با بانوان است.

هادی حق شناس اضافه نمود: در این جلسه مصوب شد دانشگاه علوم پزشکی نسبت به خرید دستگاه اکسیژن ساز و لوازم حفاظت شخصی کادر درمانی اقدام کند.

وی گفت: بازارهای هفتگی در تمامی شهرهای قرمز تا هفته آینده تعطیل خواهد بود.

استاندار گلستان بیان نمود: در شهرهای قرمز برگزاری مراسمات عروسی و عزا چه در مکان های عمومی و چه به صورت خصوصی در ویلا، باغ، خانه و غیره ممنوع بوده و در صورت برگزاری مراسم در اماکن عمومی، محل به مدت دو هفته پلمب می گردد و در صورت برگزاری به صورت خصوصی نیز این کار جرم تلقی شده و دادستانی ورود می نماید.

حق شناس ادامه داد: در شهرهای زرد اماکن عمومی، رستوران ها، هتل ها و ... باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به طور کامل رعایت نمایند در غیر این صورت دو هفته پلمب خواهند شد.

وی توضیح داد: همه دستگاه های اجرایی مکلف شدند تنها به ارباب رجوعی که ماسک زده خدمات ارائه نمایند.

استاندار گلستان بیان نمود: تمامی تفرجگاه ها در شهرهای قرمز به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.

حق شناس گفت: کلاس های آموزشی در شهرهای با شرایط قرمز به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد. آزمون استخدامی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

وی اظهار داشت: رانندگان تاکسی از این پس تنها می توانند مسافرانی که ماسک زده اند را سوار نمایند. پلیس به این امر نظارت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysianet65.ir شناسه مطلب: 297

به "وضع محدودیت های کرونایی در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضع محدودیت های کرونایی در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید